Autoglas
KARAVAN OPELOVA PRODUŽENA USPJEŠNICA

Stigla je nova Opel Astra Sports Tourer
Objavljeno 7. prosinca, 2021.
Astra Sports Tourer bit će dostupna s 1,5-litrenim turbodizelom od 130 KS te turbobenzinskim 1,2 motorima od 110 i 130 KS

Nakon rujanske svjetske premijere nove generacije Astre hatchback, Opel je sada pripremio popularnu karavansku verziju, koja će, osim s klasičnim turbobenzinskim i turbobenzinskim motorima, biti dostupna i s dvije razine plug-in hibridnog električnog pogona.



Dimenzije


Nova verzija Astre nastavlja Opelovu uspješnu tradiciju kompaktnih karavana, koja je započela prije gotovo 60 godina s Kadett karavanom, prvim takvim automobilom u ovoj klasi njemačke marke. Bit će dostupna s turbobenzinskim 1,2 motorima od 110 i 130 KS te 1,5-litrenim turbodizelom od 130 KS. Elektrificirane hibridne plug-in verzije razvijaju snagu od 132 kW/180 KS i 165 kW/225 KS. Šestostupanjski mjenjač je standardna oprema za benzinske i dizelske agregate, s osamstupanjskim automatskim mjenjačem (elektrificiranim na priključnim hibridima) kao opcijom za snažnije motore.

S najvažnijim podacima o dimenzijama od 4642 x 1860 x 1480 milimetara (D x Š x V) i visinom utovara od oko 600 mm cilj konstruktora je bila praktičnost i učinkovito pakiranje prtljage. Međutim, ukupna duljina je 60 mm kraća od one kod prethodnog modela, zahvaljujući vrlo kratkom prednjem prevjesu, a međuosovinskim razmak od 2732 mm (+70 mm) 57 mm duži je od onog kod nove Astre hatchback. Tako je prtljažnik novog modela od 608 litara veći 68 l nego prije, a preklapanjem stražnjih naslona povećava se na 1634 litre.

Osim toga, kada se preklope nasloni stražnjih sjedala, koji su standardno djeljivi po 40:20:40, pod je potpuno ravan. Čak i s litij-ionskom baterijom ugrađenom u pod, plug-in hibridne varijante i dalje nude volumen prtljažnika od 548 l odnosno 1574 l. Kod verzija s ICE motorima prtljažnik se može optimizirati opcijskim Intelli-Space organizatorom prostora.

Ovaj pomični teretni pod može se lako, samo jednom rukom, namjestiti u viši ili niži položaj i postaviti pod kutom od 45 stupnjeva. Osim toga, radi još veće praktičnosti, prekrivka za prtljažni prostor na izvlačenje može se pohraniti i kada je pomični pod u višem i kada je u nižem položaju.

Korak naprijed


Kod verzija s dodatkom Intelli-Space su kompleti za popravak guma i prvu pomoć pohranjeni u pametnim podnim pretincima kojima se može pristupiti iz prtljažnika ili stražnjeg suvozačeva sjedala. To znači da se do kompleta može doći bez potrebe da se prtljažnik potpuno raspakira.

Peta vrata se automatski otvaraju i zatvaraju pokretom noge ispod stražnjeg branika. I interijer je napravio veliki korak naprijed. Potpuno digitalno sučelje Pure Panel je intuitivno, a većinom funkcija automobila se upravlja preko širokog zaslona osjetljivog na dodir, baš kao na pametnom telefonu.

No, važne postavke kao što je kontrola klime i dalje imaju vlastite fizičke prekidače, što je pametno rješenje jer smanjuje distrakciju. Nude i široki raspon prilagodbi, od električnog nagiba do elektropneumatske lumbalne potpore, kao i ventilaciju i grijanje. Između ostalih, dodatnu podršku vozači imaju od opcijskih najsuvremenijih sustava pomoći kao što su Intelli-HUD head-up zaslon i Intelli-Drive 2.0.



Mato Pavličević
DIGITALNO SUČELJE
Potpuno digitalno sučelje čovjeka i stroja (HMI) kupcima nudi intuitivno iskustvo. Njime se rukuje preko širokih zaslona osjetljivih na dodir baš kao što se rukuje pametnim telefonom. Važne postavke poput kontrole klimatizacije i dalje je moguće odabrati izravno pomoću samo nekoliko prekidača. Nema više ni potrebe za kabelima jer je nova generacija multimedijskih sustava za povezivanje, informiranje i zabavu poveziva s bežičnim sustavima Apple CarPlay i Android Auto preko kompatibilnih pametnih telefona.

600

milimetara visina je utovara kod Opel Astre Sports Tourer

608

litara volumen je prtljažnika ovog karavana

Peta vrata automatski se otvaraju i zatvaraju pokretom noge ispod stražnjeg branika

Možda ste propustili...

PROMAŠAJ NIJE UGLEDAO SVJETLO DANA

Lamborghini Borneo ili Galileo nije proizveden

SURADNJA DVAJU VELIKIH PROIZVOĐAČA VOZILA

Gorivni članci Toyote za Daimler Buses