Autoglas
OTVORENE SU NARUDŽBE

Hoće li i s Joggerom Dacia opet propisno "oribati" konkurenciju?
Objavljeno 7. prosinca, 2021.
Auto sa sedam sjedala spaja tri klase u jednom: karavan, monovolumen i crossover

Mnogima od nas koji su imali tu sreću bar neko vrijeme služiti vojsku, džoger se urezao u sjećanje, kao i noći provedene "po nagradi" ribajući podove. Dacijin Jogger namijenjen je sličnoj raboti: njime žele napraviti čistku u kompaktnom segmentu, pogotovo omjerom uloženo-dobiveno. Novi rumunjski automobil jedna je od rijetkih premijera ovogodišnjeg IAA u Minhenu koju pogoni klasični ICE agregat. To je neobični automobil sa sedam sjedala koji spaja tri klase u jednom: karavan, monovolumen i crossover. Neizravni nasljednik prve generacije Logana MCV i Lodgyja o pitanju vanjskog dizajna nije baš roba koja osvaja na prvi pogled, ali je svakako zanimljiva. Dizajnom je već prepoznatljiva Dacia najnovije generacije; prednji dio je do B stupa gotovo identičan modelu Sandero, a iza njega se napuhuje u svim pravcima. Bit će dostupan u tri razine opreme: Essential, Comfort i Extreme. Verzija Extreme bit će na vrhu ponude, što ne znači da će standardni Joggeri biti bez svih atraktivnih vanjskih dodataka. Iako je popis opreme baznog paketa Essential pristojan, za klima-uređaj se opet treba doplatiti. Comfort je zlatna sredina, pa ova linija opreme uključuje ručni klima-uređaj, tempomat, senzore za parkiranje straga i infotainment sustav s 8-inčnim zaslonom.



Uz to, Jogger Comfort ima modularne krovne nosače nosivosti 80 kg i zaštitu podvozja sprijeda i straga. Extreme donosi automatsku kontrolu klime, kameru za vožnju unatrag, ulazak i paljenje automobila bez ključa, preklopne stoliće na naslonima prednjih sjedala, naljepnice Extreme, posebne presvlake sjedala i crne 16-inčne aluminijske naplatke. Pogonske jedinice u početku čine dva motora, počevši s 1-litrenim trocilindričnim TCe agregatom sa 110 KS/200 Nm i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem. Tu je i ECO-G od 100 KS koji radi i na UNP, a ukupni doseg je ravno tisuću kilometara. Osim toga, prodajna cijena je manja 4500 kuna nego od benzinske verzije. Umjesto dizela 2023. dolazi 1,6-litreni hibrid E-Tech, kakav pogoni i Clio. Cijene Joggera se kreću od 112.900 kn za verziju ECO-G, a benzinski model starta na 117.400 kuna. Automobil u salone stiže u ožujku 2022.

Mato Pavličević
// ODVAŽNOST //
MODULARNOST JE VRLINA JOGGERA
Ključna riječ kod ovog automobila je modularnost, pa može imati dva, tri, četiri, pet šest i sedam sjedala. Izvedba s pet sjedala ima kapacitet prtljažnika od 708 dm3, odnosno 1819 dm3 (VDA) s preklopljenim drugim redom sjedala. Sa sedam sjedala volumen od 160 dm3 dovoljan je za nekoliko sportskih torbi, a kad se preklopi treći red sjedala, povećava se na 506 litara.