Tehno
GUERRILLA STUDIOS U ČETVRTOM U NIZU BLOG POSTOVA

Prikazali stvaranje autentičnog svijeta u igri Horizon Forbidden West
Objavljeno 3. prosinca, 2021.
Horizon Forbidden West, iako dolazi tek iduće godine, ima svako malo nove materijale koji održavaju hype za ovim nastavkom velike PlayStation ekskluzive. Nakon što su nas upoznali s Aloyem i otkrili kako su napravili novi dizajn svijeta i nove Aloyine sposobnosti, Guerrilla otkriva nove detalje vezano uz opasnosti koje prijete od metalnih zvijeri koje lutaju postapokaliptičnim krajolikom, a i kako se nositi s njima.

U četvrtom u nizu blog postova razvojnog tima, Guerrilla studio otkriva kako se krenulo u stvaranje autentičnog svijeta ispunjenog avanturom, kulturom te drugim mogućnostima za nadolazeći Horizon Forbidden West. S mnogobrojnim satima koji će biti posvećeni istraživanju svijeta u novom Horizonu, zanimljivo je pogledati kako se uopće stvarao taj svijet pun aktivnosti, ljudi, bića, i kako su povezani s glavnom pričom u igri.

"Guerrillin tim zadužen za živi svijet radi na aspektima igre koji svijet unutar igre, plemena, naselja i ljude u njima čine autentičnim i živim. Iza svega što stavljamo u svijet stoji namjera," objašnjava Espen Sogn, vodeći dizajner živog svijeta u Guerrilli. Postizanje ovih ciljeva rezultat je suradnje niza timova unutar Guerrille. Annie Kitain, zadužena za narativ, objašnjava ulogu koju obavlja njezin tim, detaljno razrađujući povijest i tradicije plemena koja se pojavljuju u igri, uključujući tajanstvenog Tenaktha koji Zabranjeni Zapad naziva domom. M.R.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike