Ekonomija
SPOJILE POSAO, TURIZAM I VLASTITO ZADOVOLJSTVO

Darove šume pretvaraju u poslovnu bajku
Objavljeno 23. studenog, 2021.
Anini i Majini pladnjevi pravi "dar iz okrilja slavonske šume‘‘

Neki kažu da se u Hrvatskoj ne može raditi, da je teško, nema uvjeta, traže se ovi i oni razlozi, ali Ana Cingel (41) i Maja Matešić (43) dokaz su da se itekako može ako imaš viziju i dovoljno si kreativan i uporan.



One su, naime, iskoristile blagodati Slavonije i uz dodir ljudske ruke spojile posao, turizam i, što je najvažnije, vlastito zadovoljstvo.

Te dvije rođene Čačinčanke otvorile su tvrtku BetterWood, u okviru koje proizvode i prodaju pladnjeve, daščice za rezanje, jednoslojne i dvoslojne drvene ploče, i sve to od izvornog slavonskog drva. U BetterWoodu imaju i poseban slogan koji ih vodi, a prije svega prikazuje kako njihov proizvod dolazi izravno iz slavonske šume.

- Naš slogan je "Dar iz okrilja slavonske šume" jer drvo je stvarno dar, te smo pokušale napraviti visokokvalitetan, izdržljiv, dizajnom privlačan proizvod od našeg slavonskog, biranog drva, a istodobno želimo promovirati našu prelijepu Slavoniju. Naši proizvodi pričaju priču o zemlji, strasti, ljubavi, tradiciji, odgovornosti i radišnosti. Pričaju priču o svemu što Slavonije jest – prvi opis tvrtke dala je Maja Matešić.


Odlični rezultati


Proizvodi se od nekoliko vrsta drva, koje nakon izrade dobije i posebnu zaštitu.

- Proces proizvodnje pladnjeva i daščica od više vrsta drva odvija se u nekoliko stadija, od kojih je najvažniji završna ručna obrada i uljenje uljem koje ima 0 % VOC (hlapljivih organskih spojeva) te je sigurno za zdravlje ljudi i podiže kvalitetu proizvoda na kojima se poslužuje hrana. Upotrebljavamo domaći orah, američki orah, zatim trešnju, jasen i, naravno, bukvu i hrast - priča Ana Cingel.

- Sve ovo dugo se vrtjelo po našim mislima i prije dva mjeseca krenule smo u ozbiljan posao. Iako je počelo spontano, zaokupila nas je baš proizvodnja pladnjeva, što se pokazalo jako dobrim i traženim na tržištu te otvorilo nove ideje i mogućnosti. Posebno bih istaknula naš proizvodni tim koji radi u Čačincima, to je skupina vrhunskih ljudi koji sve naše ideje pretvaraju u stvarnost – kaže Ana, a Maja objašnjava kako je zapravo cijela ta priča počela, odakle se rodila ideja.

Novi proizvodi


- Već generacijama se Anina i moja obitelj bave drvom, u mojoj je to sada već treća generacija. Kako smo obje iz Čačinaca, dugo se poznajemo i imamo puno zajedničkog, odlučile smo nešto pokrenuti. Obje smo niz godina bile potpuno posvećene obitelji i djeci, zajedno sedmero njih, a kako su ona sada već veća, odlučile smo kako je pravo vrijeme da krenemo u svoj vlastiti posao i pokažemo da možemo. Drago mi je što je sve dobro krenulo i sada možemo samo naprijed. Moram reći kako imamo veliku podršku obitelji, znanaca i onih koji su vidjeli što radimo i to nas je zapravo dodatno poguralo. Uživamo u svakom dijelu posla, od promišljanja i pripreme, preko izrade, do same prezentacije i prodaje – kaže Maja.


Nakon dva mjeseca mukotrpnog rada itekako su vidljivi i prvi, odlični rezultati.

- Moram priznati da se sve vrlo brzo zavrtjelo, nakon prvih prodaja naših daščica i ostalih proizvoda korisnici su to prepoznali i sada se, posljednjih nekoliko dana, sve to intenziviralo, a posebno je zanimljivo što su, osim zbog korisnosti i potrebe, tvrtke, obrti i pojedinci počeli uzimati naše daščice i kao poklone, koji mogu biti personalizirani. Imamo mogućnost laserskog graviranja loga ili slogana te je to kupcima sve više zanimljivo i atraktivno – kaže Ana.

BetterWood ide dalje, proizvodnja i ideje se šire, novi proizvodi već su u računalnim shemama i jedva čekaju da s ekrana dođu do tvornice.

- Naša vizija je uvijek ići naprijed, konstantno stvarati nove proizvode i nuditi kupcima nešto jedinstveno i posebno. Aktivirale smo se na društvenim mrežama, preko kojih nam sami kupci daju nove ideje za oblike pladnjeva i daščica, a krenule smo i u novi plan - izrade gotovih stolova koje smo same osmislile - zaključila je Maja.



Vladimir Grgurić
zamah IM dao Poduzetnički inkubator
- Moram svakako reći da nam je prozor u ovaj posao i najveći zamah dao Poduzetnički inkubator, gdje smo pronašle idealan dom. Ovdje smo jako dobro prihvaćene i svaka pohvala vodstvu Inkubatora, ljudima koji vode brigu o njemu, bez njihove pomoći doista ne znam kako bi sve ovo bilo moguće, jer kad si novi u nečemu, najviše ti znači nečije znanje i podrška koje podijeli s tobom, što ovdje i više nego imamo. Hvala od srca svima koji su nas tako lijepo primili i preporučila bih svakom kome se po glavi vrti nekakav poduzetnički pothvat da dođe u Inkubator jer tu ima sve. Uz svu podršku organizirane su i odlične edukacije, i mi smo poneke prošle i jako smo puno naučile – naglasila je Maja.

Možda ste propustili...

PREDSTAVLJEN STRATEŠKI PLAN ZAJEDNIČKE POLJOPRIVREDNE POLITIKE (ZPP)

Fokus na jačanju produktivnosti i konkurentnosti

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

ŽELE PROIZVODITI PEKMEZ PO TRADICIONALNOJ RECEPTURI

OPG Poštić iz Osijeka pokrenuo je crowdfunding kampanju

2

GRUPA MERCATOR POBOLJŠALA SVOJE POSLOVNE REZULTATE

Povećali ulaganja u prodajne mreže

3

UKLJUČITE SE U AKCIJU POŠUMLJAVANJA HRVATSKE

Zasadi s HPB-om: 30 tisuća sadnica za 30 godina Hrvatske poštanske banke