Osijek
NOVA INVESTICIJA U OSIJEKU

Podvožnjak na Čepinskoj gradit će se bez kune iz gradskog proračuna
Objavljeno 11. studenog, 2021.
Radovi uključuju i gradnju dvaju mostova - cestovnog i željezničkog, pješačke i biciklističke staze, javnu rasvjetu...

U idućih deset dana počet će radovi na još jednom velikom infrastrukturnom projektu u Osijeku - gradnja podvožnjaka u Ulici sv. Leopolda Bogdana Mandića. Riječ je o dugoočekivanom kapitalnom projektu koji će riješiti gorući problem prometnih zastoja u jednoj od najprometnijih ulica u Osječko-baranjskoj županiji, kolokvijalno zvanoj Čepinska cesta. Projekt je financiran 85 posto iz Kohezijskog fonda i 15 posto iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture. Dakle, bez opterećenja za proračun Grada Osijeka!



U četvrtak su u sjedištu gradske uprave ugovor o izvođenju ovih radova potpisali gradonačelnik Ivan Radić te uime Osijek-Koteksa, natječajno izabrane tvrtke, Zoran Škorić i Marko Tadić, predsjednik i član Uprave.

- Potpisom ugovora počinjemo realizaciju jednog od najvećih prometnih projekta na području Osijeka u zadnjih 30 godina. Ovo je jedno vrijeme bila najopterećenija lokalna cesta u cijeloj Hrvatskoj, sada je najopterećenija gradska transverzala. Snažnim zalaganjem Osječko-baranjske županije, na čelu sa županom Anušićem, Vlade Republike Hrvatske i resornih ministarstava, osigurali smo sredstva za rješenje najvećeg prometnog čepa u gradu. Grad Osijek samostalno ne bi mogao financirati ovaj projekt, zato zahvaljujem Vladi i svima koji sudjeluju u ovom projektu - rekao je gradonačelnik Radić.

Izmještanje pruge



Uime izvođača radova Zoran Škorić rekao je kako su u tijeku pripremni radovi te da uskoro slijedi zatvaranje prometa na cijelome zahvatu u dužini od 400 metara. Ocijenio je kako ono neće ugroziti gradski promet te najavio kako prvi radovi uključuju izmještanje željezničke pruge.

- Za nas je ovo još jedan izazovan projekt koji mi želimo i volimo raditi. Dodatno je naše zadovoljstvo kada se takvi projekti rade u našem gradu. Učinit ćemo stoga sve da projekt privedemo kraju u ugovorenim rokovima - rekao je Škorić.

A oni od trenutka njihova uvođenja u posao počinju teći i traju idućih 20 mjeseci, dakle do kraja 2023. godine. Uz gradnju samoga podvožnjaka radovi uključuju denivelaciju ceste ispod željezničke pruge Osijek - Zagreb, gradnju dvaju mostova - cestovnog i željezničkog, kao i ceste ispod mostova te gradnju pješačke i biciklističke staze, javne rasvjete i oborinske odvodnje. Dakle, promijenit će se i vizura toga dijela južnog ulaza u Osijek.

Ispunjeno obećanje



Osim ovoga ugovora, s Ernestom Evićem, zamjenikom direktora IGH Regionalnog centra Osijek, potpisan je ugovor za uslugu stručnoga nadzora vrijedan 1,2 milijuna kuna.

Potpisivanju ugovora nazočio je i župan Ivan Anušić, jer je Osječko-baranjske županija dala veliku potporu da ovaj projekt bude uvršten u izvore financiranja koji nisu oslonjeni na gradski proračun.

- Generacije sanjaju taj podvožnjak i rješenje tog prometnog problema. Projekt je dosta zahtjevan, a olakšat će ulaz i izlaz iz južnog dijela grada, kao i prilaz budućem Gospodarskom centru kao budućem sajamskom prostoru. S ovim projektima i nizom drugih, poput popunjavanja Zone Nemetin, Regionalnog distribucijskog centra za voće i povrće, Prve gimnazije, KBC-a i drugih, Osijek doista postaje ono što i jest - metropola istočne Hrvatske - zaključio je župan Anušić te zaključio kako je ovo još jedan primjer realizacije onoga što je u političkoj kampanji najavljeno i što se odgovorno i realizira.

Dario Kuštro

OSIJEK - METROPOLA ISTOKA HRVATSKE
U svome izlaganju gradonačelnik Ivan Radić podsjetio je kako se u blizini (novog) gradilišta nalazi tzv. “S” cesta, gdje Grad Osijek i Osječko-baranjska županija zajedno realiziraju projekt gradnje Gospodarskog centra kao budućeg središta sajamskih i niza gospodarskih aktivnosti. Gradonačelnik Radić istaknuo je kako ovakvim prometnim rješenjima i infrastrukturom Osijek potvrđuje svoju poziciju središta i metropole istočne Hrvatske.
DO KRAJA 2023.
Podvožnjak, ali i novo prometno rješenje tog dijela južnog ulaza u Osijek bit će završen do kraja 2023. Ovisno o radovima na snazi će biti i posebna regulacija prometa, ali on će većim dijelom biti zatvoren na potezu od Interspara do Remixa.
Projekt je financiran 85 posto iz Kohezijskog fonda i 15 posto iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike