Autoglas
REDIZAJN CITROEN C3 SHINE PURETECH 110 S&S BVM6

Citroenov adut C3 zabavan je i prpošan
Objavljeno 26. listopada, 2021.
Ciljano se puca na mlađu generaciju, riječ je o modernom i trendovskom vozilu koje je adut do dolaska nove generacije

Zanimljivo je bilo godinama gledati to odrastanje Citroena C3. Nova se generacija predstavila prije četiri godine i od tada je ostavila trag na tržištu kako europskom tako i u Hrvatskoj. Nema šanse da ovaj automobil ne vidite svakodnevno na ulicama ili otvorenoj cesti. Sada je popularni C3 "zategnuo bore", i tako se opet upustio u okršaj s konkurencijom, prije svega s Renaultom Cliom, Peugeotom 208 te Opelom Corsom.



Kada ga se pogleda "na prvu", Citroen ciljano puca na mlađu generaciju jer je riječ o uistinu modernom i trendovski pogođenom automobilu koji će svakako biti adut za C3 do dolaska nove generacije. Na sedmodnevnom smo testu imali malo jaču verziju od bazne, a riječ je o Citroenu C3 Puretech 110 S&S BVM6 u izdašnom Shine paketu opreme koji sadrži LED svjetla, automatski klima-uređaj, dvobojnu karoseriju, upozorenje o napuštanju traka, stražnje parking-senzore i svjetla za maglu.

Izvana su vidljiva blaga osvježenja maske i farova te poznatih airbumpova.

Redizajn


Ne može se ne uočiti ni novi dizajn naplataka od lake legure i nove boje karoserije koja se u nekim paketima opreme može dobrano personalizirati. Dimenzije su mu iste, dugačak je 3996 milimetara, širok 1749 mm (s otvorenim retrovizorima 2007 mm), visok 1474 mm, a međuosovinski razmak mu je 2539 mm. "Forte" mu je krug okretanja od 10,7 metara, što je velika prednost u gradskoj vrevi. Što se tiče prtljažnog prostora, on iznosi 300 litara, a s preklapanjem naslona stražnjih sjedala prostor raste do 900 litara.

Iako je riječ o gradskom automobilu, zahvaljujući motoru od 110 KS, testni C3 može dinamično juriti i na otvorenim prometnicama. Treba naglasiti i kako je dovoljno malo pažnje na papučici gasa pa da vožnja bude štedljiva, što u ovo vrijeme divljanja cijena goriva nije nezanemarivo. Iako smo ga tetošili na svim cestama, jurili na A3 i debelo preko 120 km/h, potrošnja je bila zadovoljavajućih prosječnih šest litara.

Jednostavnost


Što s tiče unutrašnjosti, tu su nova sjedala Advanced Comfort, a presvlake su izrađene od tehničkog tekstila (3D tkanina), MICA GREY sive boje u dvije nijanse. Iako je riječ o gradskom automobilu, sjedala su udobna i prostrana, a imaju podstavljene obloge s grafičkim efektom koje daju dobru potporu u lumbalnom dijelu, što nije nezanemarivo na autocesti. Vozač ispred sebe vidi multifunkcionalan volan, a instrumentna ploča je klasična, što je, uza sve uvažavanje digitalne tehnologije - odlično! Uistinu je sve jednostavno i pregledno, kao i tipke na volanu, nema ih puno, logično su posložene i lako ih je koristiti. Dovoljno je nekoliko sjedanja za upravljač Citroena C3 i svim funkcijama upravljat ćete ne skidajući ruke s upravljača. Tu je i središnja konzola sa 7-inčnim tabletom preko kojeg se podešavaju sve opcije vozila, radiouređaja i klimatizacijskog uređaja.

Bilo je to ugodnih tjedan dana druženja s Citroenom C3, pravim gradskim vragolanom koji definitivno pokazuje snagu i zube i na otvorenoj cesti.



Milan Bugarić
BOGATA OPREMA
Redizajnirani Citroen C3 dolazi s četiri razine opremljenosti: Live, Feel, Feel Pack i Shine. Testni model paketa opreme Shine uz uistinu bogatu serijsku opremu, od dodatnih opcija ima crvenu Elixir metalik boju unutrašnjosti (perla troslojna boja), crvenu krovnu naljepnicu. Tu su i dodatno zatamnjena stražnja bočna i stražnje staklo, kao i naplatci od lagane legure 16” HELLIX (gume 205/55 R16). Od dodatne opreme ima i četiri zimska kotača i gume, pa je cijena testnog vozila do registracije 139.128 kuna.

6

litara bila je prosječna potrošnja testnog automobila

300

litara volumen je prtljažnog prostora Citroena C3

Instrumentna ploča je klasična, što je, uza sve uvažavanje

digitalne tehnologije - odlično