Ekonomija
PRIJATELJ PRIRODE

Kaufland prešao na zelenu energiju
Objavljeno 15. listopada, 2021.

Trgovački lanac Kaufland trenutno provodi veliku kampanju o potrebi zaštite klime i cilj im je osvijestiti javnost o svim koracima, malim i velikim, koje mogu poduzeti i građani sami kako bi doprinijeli sprječavanju klimatskih promjena. Kaufland vodi primjerom pa djeluje u skladu s klimatskom strategijom Schwarz grupe i slijedi konkretne klimatske ciljeve koji su utemeljeni na metodologiji Inicijative „Ciljevi temeljeni na znanosti“ (Science Based Targets Initiative), a učinio je i još jedan vrlo važan iskorak te prešao na električnu energiju iz obnovljivih izvora.


Zahvaljujući suradnji s HEP Opskrbom, vodećim hrvatskim opskrbljivačem električnom energijom, trgovački lanac Kaufland sada se može pohvaliti činjenicom da ga pokreće zelena električna energija. Kaufland je zahvaljujući tome postao i vlasnik jedinstvene oznake ZelEn – prijatelj prirode.


Sredstva od prodaje proizvoda ZelEn HEP Opskrba kroz javni natječaj dodjeljuje za potporu projekata iz područja energetske učinkovitosti i/ili izgradnje obnovljivih izvora energije integriranih u građevine ustanova javnog sektora koje skrbe za socijalno osjetljive kategorije stanovništva i koje ne obavljaju djelatnosti radi stjecanja dobiti poput Centra za socijalnu skrb Požega. Kaufland se tako kupnjom proizvoda ZelEn angažirao ne samo za zaštitu klime, već i za dobrobit zajednice u kojoj posluje.


„Prelazak na električnu energiju iz obnovljivih izvora velik je i važan korak prema našem cilju da u što većoj mjeri smanjimo emisije CO2. To je tek jedna od mnogobrojnih mjera kojima želimo dati doprinos za zaštitu klime i svakako ćemo i u budućnosti nastaviti u tome smjeru“,  izjavio je Patrick Rudat, predsjednik Uprave Kauflanda.


Činjenicu da je Kaufland među trgovačkim lancima jedan od predvodnika u zemlji kada je riječ o zaštiti klime potkrepljuje i to što je ovaj trgovački lanac prvi u Hrvatskoj još početkom 2020. godine ukinuo plastične vrećice na blagajnama, a u sklopu kampanje za zaštitu klime izradili su i održiva alternativna rješenja – novu višekratnu vrećicu koja u sastavu ima 80% reciklirane folije iz trgovina Kauflanda i odgovornu vrećicu za voće i povrće.


Više informacija potražite na: kaufland.hr/klima

 

Možda ste propustili...

PRATE SVJETSKE TRENDOVE U MALOPRODAJNOM SEKTORU

Konzum uveo mogućnost plaćanja kriptovalutama

PODRŠKA OBITELJSKIM POLJOPRIVREDNIM GOSPODARSTVIMA

Zakupe udaljeni vrt i prate ga mobilnom aplikacijom

DOPLOVILI U JADRAN POD ZASTAVAMA JEDANAEST ZEMALJA

U listopadu najviše kruzera od početka pandemije

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

SPREMNI PLATITI I DESET POSTO VIŠE

Mlinarske tvrtke upotrazi za pšenicom

2

UBRZAVA SE DIGITALNA TRANSFORMACIJA

Rad na daljinu kratkoročno je povećao produktivnost

3

TREBALI SU BITI ALAT ZA KONKURENTNOST

Klasterska scena u zastoju, ostala ih tek nekolicina koja funkcionira