Autoglas
PRVI SUV COUPÉ

Novi Volkswagen Taigo sada je digitalan, umrežen, kompaktan
Objavljeno 31. kolovoza, 2021.
Taigo je u pravilu opremljen pogonom na prednje kotače, s benzinskim motorima

Novim modelom Taigo Volkswagen čini svoj prvi SUV coupé dostupnim u toj cjenovno prihvatljivoj klasi vozila. Stražnji dio Taiga s pet sjedala izveden je poput coupéa, ukoso prema natrag, a da se time nipošto ne smanjuje unutrašnja visina u stražnjem dijelu vozila. Time Volkswagen proširuje već postojeću ponudu kompaktnih modela Polo i T-Cross, koji se temelje na modularnoj poprečnoj platformi (MQB) i odlikuju pogonom na prednje kotače, trećom karoserijskom varijantom, a ona je do sada bila gotovo isključivo rezervirana za više cjenovne kategorije vozila. Bočni dizajn vozila odlikuje se vrlo preciznim i oštrim linijama koje u kombinaciji s velikim kotačima i uzdignutim dijelovima kućišta kotača u kontrastnim bojama dodatno naglašavaju crossover karakter Taiga. Kapacitet prtljažnika iznosi 438 litara. Time novi Taigo s uspravnim leđnim naslonima svih sjedala i unatoč silueti nalik na coupé nudi gotovo jednaku veličinu prostora za pohranu poput kompaktnog SUV vozila T-Cross s pomičnom stražnjom klupom. Iznutra Taigo serijski oduševljava impresivno izvedenim višenamjenskim kolom upravljača i suvremenim elementima za rukovanje. Infotainment sustavi temelje se na najnovijoj generaciji modularne infotainment platforme (MIB3), uključujući Online-Control-Unit (eSIM) i "App-Connect Wireless" (svaka od tih značajki dostupna je ovisno o opremi). Opcijski klima-uređaj "Climatronic" svojom se puristički izvedenom dodirnom površinom besprijekorno uklapa u suvremenu predodžbu o zaslonima velikoga formata. Jedinica za rukovanje raspolaže dodirnim površinama i kliznicima. Ona se u sličnoj izvedbi nudi i u većim modelima kao što su Tiguan, Passat i Arteon te naglašava visok stupanj kvalitete unutrašnjosti Taiga. Taigo je u pravilu opremljen pogonom na prednje kotače, s iznimno učinkovitim benzinskim motorima. Njihova snaga iznosi 70 kW (95 KS), 81 kW (110 KS) i 110 kW (150 KS). Najveća brzina uz te pogonske varijante je 183 km/h, 191 km/h i 212 km/h. Promjena stupnjeva prijenosa provodi se ovisno o motoru s pomoću 5-stupanjskog/6-stupanjskog ručnog mjenjača ili 7-stupanjskog automatiziranog mjenjača s dvije spojke (DSG).



Milan Bugarić
// fbhdfsdf //
OPREMA LIFE, STYLE I R-lINE
Kod novog crossover modela konfigurator za hrvatsko tržište počinje verzijom “Life”, a zatim se, podjelom u obliku slova Y, dijeli na varijante “Style” i “R-Line”. Sve tri linije opreme oduševljavaju svojim pravedno izračunanim cijenama te se mogu upotpuniti ili individualizirati atraktivnim paketima opreme ili zasebno dostupnom dodatnom opremom.

Najčitanije iz rubrike