Regija
ZA TURISTIČKU DESTINACIJU SLAVONIJA I PODRAVINA TE TURISTIČKU ZAJEDNICU VPŽ-A

M smo i Slavonija i Podravina, a to je jedno veliko bogatstvo
Objavljeno 26. srpnja, 2021.
U Centru za posjetitelje Dvorac Janković, u Suhopolju, predstavljen je novi vizualni i komunikacijski identitet destinacije Slavonija i Podravina te Turističke zajednice Virovitičko-podravske županije.

Kao inspiracija za novi identitet autorima Pro media group poslužili su sadržaji Virovitičko-podravske županije. Prema riječima kreativnog direktora Igora Škunce, na terenu su zatekli neočekivane i iznimno zanimljive sadržaje te je tu nastala komunikacijska poruka "neočekivano".

– Sam logotip i znak nekakav je suvremeniji izričaj koji dobro odražava poziciju županije koja je suvremena i neočekivano zanimljivija nego što možda ljudi imaju percepciju da jest. On, zapravo, predstavlja administrativne obrise, trinaest općina i tri grada koji čine Virovitičko-podravsku županiju, prikazane kao godove drveta, koji predstavljaju život, trajnost i tradiciju, ili trenutak kada kapljica padne u vodu – objasnio je Igor Škunca, dodavši da je znak, prvi put u Hrvatskoj, izrađen u "responsive tehnologiji", odnosno prilagodljiv je različitim platformama i uređajima.

Neočekivano nadahnjujuća, neočekivano zadivljujuća, neočekivano zelena - samo su neki od epiteta kojima će se turistima prezentirati mogućnosti koje mogu doživjeti u županiji.

– Dosad smo svoj vizualni identitet komunicirali samo kao Turistička zajednica VPŽ-a, a s obzirom na ovoliko novih sadržaja, s obzirom na to da je destinacija stasala, već duže vrijeme koristimo zapravo i slogan da smo mi i Slavonija i Podravina, što definitivno jesmo, a to je jedno veliko bogatstvo. Odlučili smo da je "neočekivano" u ovom trenutku najbolji komunikacijski koncept – rekla je direktorica županijske Turističke zajednice Martina Jakelić.

Zadovoljan je smjerom novog turističkog identiteta županije i župan Igor Andrović.

– Novi vizualni identitet je jednostavan, moderan, a opet je u njemu sve rečeno. Da se u našoj županiji mogu naći i brda, i rijeke, i drvo, i zelenilo. Na tome ćemo graditi budućnost turizma. Htjeli smo naglasiti da smo županija koja se sastoji od Slavonije i od Podravine, ali i da smo neočekivani. I sami smo imali prilike često čuti od gostiju koji su bili prvi put u županiji da nisu očekivali sve ono što su vidjeli, da nisu očekivali toliko kulturne i prirodne baštine, toliko zelenila. Zato ćemo slogan "neočekivano" sigurno koristiti u svim daljnjim mogućnostima, u svim spektrima razvoja našeg turizma – naglasio je župan Andrović.

Nakon prezentacije novog vizualnog i komunikacijskog identiteta destinacije Slavonija i Podravina te Turističke zajednice VPŽ-a, nazočne je voditeljica dvorca u Suhopolju Sanja Sudar provela kroz Centar za posjetitelje Dvorac Janković, koji je ove godine otvorio vrata, a sagrađen je europskim i županijskim sredstvima.



Dijana Stanić Rešicki
Možda ste propustili...

SELO PRED IZUMIRANJEM S 23 STANOVNIKA

Asfalt u Kladavac stigao prekasno - ljudi su otišli

SKUPŠTINA VATROGASNE ZAJEDNICE NAŠICE

Požara manje 60 posto

Najčitanije iz rubrike