Autoglas
VOZILI SMO: CITYCOCO

Električni skuteri na dva i tri kotača za tiho uživanje
Objavljeno 13. srpnja, 2021.
Prije izlaska na cestu nužno je isprobati skutere kako bi se dobila sigurnost

Na gradskim ulicama, u skladu sa svjetskim trendovima, možemo vidjeti sve više električnih vozila, i to svih vrsta. I dok automobili još uvijek, ponajprije zbog cijene stižu na kapaljku, električnih skutera sve je više. Proteklih dana testirali smo dva električna skutera marke CityCoco - na tri i dva kotača.



Električnu vožnju na ovim zanimljivim prometalima ostvarili smo zahvaljujući Osječaninu Mirku Veriću, koji ih ima - četiri, dovoljno za svakog člana obitelji po jedan! Prvo smo isprobali tricikl, CityCoco CC 3.0. Riječ je o skuteru urbanog dizajna, s prepoznatljivim širokim gumama. Rama dolazi u crnoj boji, a ima dva sjedala, s naslonom i nogarima za suvozača. Ono što treba istaknuti je izuzetno štedljiva vožnja, pa 100 km vožnje električnog skutera iznosi oko jednu kunu. Ako mehanički ne oštetite skuter, preostaje vam samo da napunite baterije i provjerite jesu li svi vijci dotegnuti. Nakon povećeg broja kilometara preporučuje se promijeniti kočne pločice i disk. Gume su iznimno izdržljive, a bitno je održavati dobar tlak u njima. Testirani tricikl postiže brzinu od 45 km/h (limitirano), te s jednom baterijom od 20 Ah možete napraviti 40-50 km/h. Ako želite dužu vožnju, ponesete rezervnu bateriju i to je to, bez problema primjerice do Vukovara i natrag do Osijeka, a možete premrežiti i cijelu Baranju.

Treba naglasiti kako se za vožnju električnog tricikla koji je nužno registrirati, treba pripremiti, osjetiti gas, i prvo ga provozati tamo gdje nema prometa da se dobije sigurnost. Na desnoj ručkici nalazi se crveno dugme koje, kada ga stisnemo i dodamo polako gas, skuter ide u ‘rikverc’. Za vožnju CityCocovih električnih skutera nužno je posjedovati “AM” vozačku dozvolu.

Što se tiče CityCoco skutera na dva kotača (CittyCoco CP 1.6.), za pripremu je potrebno manje vremena, a nakon toga jednostavno se možete prepustiti ugodnoj vožnji. Iako su mu gume široke, odlično leže na asfaltu, a upravljačem izuzetno lako krotimo skuter. Glede cijene, ona za električnog dvotočkaša iznosi 12.400, a za tricikl 14.900 kuna.



Milan Bugarić
NA NOGARIMA SE GASI MOTOR
Mislili su proizvođači i na sigurnost CityCoco električnih skutera. Obje verzije, i na dva i na tri kotača, imaju sigurnosni senzor na nogarima. On, kada se skuter podigne na nogare, gasi motor kako bi se spriječile nenamjerne nesreće kada je skuter parkiran. To je odlična prevencija nesreće. Oba električna skutera imaju i EEC certifikat i homologaciju.

Možda ste propustili...

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku