Regija
TZ BRODSKO-POSAVSKE ŽUPANIJE PREDSTAVLJA NOVI VIZUALNI IDENTITET

Najavljeno je novo doba u turizmu županije koja čitavom duljinom leži uz Savu
Objavljeno 25. lipnja, 2021.

Tradicijska arhitektura, vrhunska gastronomija, rijeka Sava i graničarska povijest brodsko-posavskog kraja temelj su novog, modernog vizualnog identiteta Turističke zajednice Brodsko-posavske županije.

Osnovni element logotipa tamno je plave boje i asocira na rijeku Savu, izveden je u rotiranom obliku početnog slova županije, a stilizirani elementi u toplim bojama predstavljaju prozore štaglja, koji i danas krasi gotovo svako dvorište u ovom dijelu Hrvatske.


„Novi logotip decentan je i moderan u isto vrijeme, primjenjiv je u izvornom obliku i na modularan način i odražava novi doživljaj tradicijskih vrijednosti našeg kraja. Temeljen je na Strateškom marketinškom planu turizma Slavonije s planom brendiranja od 2019. do 2025. kojeg je izradio Institut za turizam, a financiralo Ministarstvo turizma i sporta. U njemu se naše područje opisuje kao susret svjetova i kultura“, ističe Ružica Vidaković, direktorica TZ Brodsko-posavske županije.

Čuvari prirode, čuvari baštine, čuvari okusa…

Osnovnom logu pridružene su još tri varijante sa sloganima Čuvari prirode, Čuvari baštine i Čuvari okusa. Tako su objedinjeni najjači turistički aduti koji se komunikacijski temelje na povijesnoj činjenici da su stanovnici ovog dijela Hrvatske bili čuvari granice. U ovo kontekstu riječ čuvari sama je po sebi topla i budi pozitivne emocije.

Timu Lollipop komunikacija Almi Radoš i Elizabeti Penić, koje potpisuju idejno rješenje, kreativnu komunikaciju i brending vizualnog identiteta, pridružila se grafička dizajnerica Vedrana Knez.

„Za predstavljanje novog logotipa i novih slogana odabrano je pitoreskno Eko-etno selo Stara Kapela, sjajna destinacija za urbane putnike u potrazi za seoskom idilom. Nema ljepše kulise od tradicijske arhitekture i prekrasne prirode, a tu su i tipične slavonske delicije po kojima smo nadaleko poznati“, kaže Ružica Vidaković. Dodaje kako Brodsko-posavsku županiju sve više otkrivaju domaći i strani gosti, nastavlja se trend turističkog rasta, nakratko zaustavljen pandemijom.

 

„Gostima nudimo nova mjesta, novu vrstu avanture, odmor bez gužve, predah u interakciji s prirodom, toplu lokalnu priču. Sve ovo mogu doživjeti na više od dvadeset obiteljskih imanja, rančeva i salaša koja su udaljena desetak kilometara jedna od drugih“, poručuje Vidaković. PR

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike