Objavljeno 6. svibnja, 2021.
Prema izvješću objavljenom na Zagrebačkoj burzi, osječka Saponia u prvom je tromjesečju 2021. godine ostvarila 161,5 milijuna kuna ukupnih prihoda i 160,4 milijuna kuna poslovnih prihoda. Saponia se od početka ove godine fokusira na provođenje ugovora o distribuciji proizvoda Saponije, Kandita i Koestlina, što je rezultiralo rastom prihoda od prodaje za 24 posto. U prva tri mjeseca prihodi od prodaje iznose 159,5 milijuna kuna. Saponijski prodajni asortiman čini 68 posto prihoda od prodaje, konditorski proizvodi Kandita sudjeluju u prihodima od prodaje s 23,5 posto, a Koestlina s 8,5 posto. Saponijini brendovi bilježe pad prihoda od prodaje za 16 posto u odnosu prema istom razdoblju prošle godine, kao posljedica znatnog povećanja prodaje na početku pandemije, u ožujku 2020. godine, kad su se u cijeloj regiji, zbog neutemeljenog straha od nestašice, stvarale zalihe u kućanstvima.
Početkom godine završen je projekt integracije prodajno-logističkih procesa kojim Saponia preuzima i provodi prodaju i logistiku za proizvode Saponije, Kandita i Koestlina. Preduvjet povećanja efikasnosti u poslovanju je kvalitetna infrastruktura te je u tijeku realizacija dvaju investicijskih projekata – modernizacija centralnog skladišta Saponije u Osijeku i izgradnja novog logističko-distribucijskog centra u Zagrebu. Izgradnja i opremanje novog objekta u Zagrebu vrijedna je 8,74 milijuna kuna i svojom organizacijom procesa i opremljenošću moći će odgovoriti svim specifičnim zahtjevima sve tri tvrtke.
Planirano procjepljivanje i postupno ukidanje mjera uvedenih u cijeloj Europi trebalo bi se pozitivno odraziti na turističku sezonu, ali i na opći potrošački optimizam. Uz te preduvjete te uz kvalitetna marketinška ulaganja, očekivanja su da će Saponia do kraja godine ostvariti organski rast prihoda od prodaje.
Strateška odrednica za 2021. godinu je daljnje fokusiranje na vodeće brendove Saponije. Razvojno-marketinške aktivnosti u prvom kvartalu rezultirale su novom linijom proizvoda "Hello sunshine“, koja povezuje najvažnije brendove Saponije s glavnim benefitom - 30 posto više mirisa u odnosu prema osnovnoj varijanti proizvoda. Vrhunac rezultata prodaje očekuje se u ljetnim mjesecima. Ostvareni poslovni rezultat Saponije imao je pozitivan odjek na vrijednost dionica na burzi. Cijena dionice, i posljedično, tržišna kapitalizacija, zabilježila je tijekom 2020. godine rast od 48 posto. Krajem 2020. godine njezina je vrijednost iznosila 420 kn s daljnjim trendom rasta i početkom ove godine. Na posljednji dan izvještajnog razdoblja cijena dionice iznosila je 550 kn, a tržišna kapitalizacija 362,2 milijuna kuna.
D.Kuštro
Ostvareni poslovni rezultat Saponije imao je pozitivan odjek na vrijednost dionica na Zagrebačkoj burzi