Ekonomija
SAPONIA, KANDIT I KOESTLIN

Rast prihoda od prodaje proizvoda za 24 posto
Objavljeno 6. svibnja, 2021.
Prema izvješću objavljenom na Zagrebačkoj burzi, osječka Saponia u prvom je tromjesečju 2021. godine ostvarila 161,5 milijuna kuna ukupnih prihoda i 160,4 milijuna kuna poslovnih prihoda. Saponia se od početka ove godine fokusira na provođenje ugovora o distribuciji proizvoda Saponije, Kandita i Koestlina, što je rezultiralo rastom prihoda od prodaje za 24 posto. U prva tri mjeseca prihodi od prodaje iznose 159,5 milijuna kuna. Saponijski prodajni asortiman čini 68 posto prihoda od prodaje, konditorski proizvodi Kandita sudjeluju u prihodima od prodaje s 23,5 posto, a Koestlina s 8,5 posto. Saponijini brendovi bilježe pad prihoda od prodaje za 16 posto u odnosu prema istom razdoblju prošle godine, kao posljedica znatnog povećanja prodaje na početku pandemije, u ožujku 2020. godine, kad su se u cijeloj regiji, zbog neutemeljenog straha od nestašice, stvarale zalihe u kućanstvima.


Početkom godine završen je projekt integracije prodajno-logističkih procesa kojim Saponia preuzima i provodi prodaju i logistiku za proizvode Saponije, Kandita i Koestlina. Preduvjet povećanja efikasnosti u poslovanju je kvalitetna infrastruktura te je u tijeku realizacija dvaju investicijskih projekata – modernizacija centralnog skladišta Saponije u Osijeku i izgradnja novog logističko-distribucijskog centra u Zagrebu. Izgradnja i opremanje novog objekta u Zagrebu vrijedna je 8,74 milijuna kuna i svojom organizacijom procesa i opremljenošću moći će odgovoriti svim specifičnim zahtjevima sve tri tvrtke.


Planirano procjepljivanje i postupno ukidanje mjera uvedenih u cijeloj Europi trebalo bi se pozitivno odraziti na turističku sezonu, ali i na opći potrošački optimizam. Uz te preduvjete te uz kvalitetna marketinška ulaganja, očekivanja su da će Saponia do kraja godine ostvariti organski rast prihoda od prodaje.
​Strateška odrednica za 2021. godinu je daljnje fokusiranje na vodeće brendove Saponije. Razvojno-marketinške aktivnosti u prvom kvartalu rezultirale su novom linijom proizvoda "Hello sunshine“, koja povezuje najvažnije brendove Saponije s glavnim benefitom - 30 posto više mirisa u odnosu prema osnovnoj varijanti proizvoda. Vrhunac rezultata prodaje očekuje se u ljetnim mjesecima. Ostvareni poslovni rezultat Saponije imao je pozitivan odjek na vrijednost dionica na burzi. Cijena dionice, i posljedično, tržišna kapitalizacija, zabilježila je tijekom 2020. godine rast od 48 posto. Krajem 2020. godine njezina je vrijednost iznosila 420 kn s daljnjim trendom rasta i početkom ove godine. Na posljednji dan izvještajnog razdoblja cijena dionice iznosila je 550 kn, a tržišna kapitalizacija 362,2 milijuna kuna. D.Kuštro
Ostvareni poslovni rezultat Saponije imao je pozitivan odjek na vrijednost dionica na Zagrebačkoj burzi
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

2

HRVOJE STOJIĆ, EKONOMSKI ANALITIČAR HUP-A

Turisti u Hrvatskoj troše oko 150 eura dnevno, u Italiji i Španjolskoj prosječno 250, a u Francuskoj 550

3

NA KOCKI IM JE KONKURENTNOST I RAST

Europske banke zahtijevaju status strateškog sektora