Novosti
POČELA NACIONALNA KAMPANJA

Doris Pinčić promovira bogatstvo ruralnih destinacija
Objavljeno 4. svibnja, 2021.
Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica u Bukovlju, pokraj Slavonskog Broda, pokrenuli su promotivnu kampanju "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!". Zaštitno lice kampanje kojoj je cilj promovirati ponudu ruralnih destinacija i autorica videomaterijala je voditeljica Doris Pinčić. Kampanja će se sastojati od 12 tematskih videopriloga kojima će biti obuhvaćena jedinstvena turistička ponuda hrvatskih ruralnih područja.

"Stavljamo u fokus sve bogatstvo koje ruralna Hrvatska može pružiti domaćim, ali i stranim turistima. U okviru ove, prve nacionalne kampanje ruralnog turizma, putovanjem ruralnom Hrvatskom otkrivamo blaga naše prirodne i kulturne baštine, kao i srdačnost i gostoljubivost domaćina, što je posebna kvaliteta upravo ove vrste turizma. U današnje vrijeme, kada je sigurnost jedan od preduvjeta dolaska u destinaciju, a turisti sve više traže boravak u prirodi i na svježem zraku, ruralni turizam je proizvod koji odgovara na sve potrebe: od mogućnosti boravka u očuvanoj prirodi, opuštanja i aktivnog odmora do gastronomskih užitaka u domaćim proizvodima. Ruralni turizam donosi novu kvalitetu ukupnog hrvatskog turizma obogaćivanjem ponude i mogućnosti za produljenje turističke sezone. Vjerujem kako ćemo potaknuti mnoge da istraže ruralnu Hrvatsku i dožive domaće", poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

"Ruralni turizam u pandemijskim se okolnostima istaknuo kao izuzetno tražen turistički proizvod, a, prema istraživanjima, u sljedećim će godinama biti sve traženiji, kako od inozemnih tako i od domaćih gostiju, koji se sve više okreću istraživanju neotkrivenih turističkih bisera Hrvatske. Riječ je o proizvodu koji nudi mogućnost osame, odmor u čistoj prirodi, domaće uzgojenu hranu, jedinstveni doživljaj, autohtona iskustva i kvalitetnu uslugu. Vjerujem kako ćemo našom novom promotivnom kampanjom domaće goste dodatno inspirirati i potaknuti na istraživanje manje poznatih, ali izuzetno zanimljivih ruralnih destinacija Lijepe Naše", istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Videomaterijali su usmjereni na promoviranje pojedinih sadržaja po turističkim regijama, a bit će kreiran i opći video koji će sadržavati najbolje kadrove snimljenog materijala svih destinacija. Aktivnosti u sklopu kampanje usmjerene su na domaće tržište s ciljem poticanja turističkog prometa upoznavanjem autohtonih doživljaja u hrvatskim ruralnim destinacijama.

Kampanja će se provoditi na online i offline kanalima komunikacija te na društvenim mrežama Croatia, Full of Life uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće. Kampanju je uz Ministarstvo turizma i sporta inicirala Udruga ruralnog turizma Hrvatske, a realizira se u suradnji sa zajednicama kulturnog i pustolovnog turizma i obiteljskog smještaja pri HGK-u. D.Pav.
Ruralni turizam u pandemijskim se okolnostima istaknuo kao izuzetno tražen turistički proizvod