Ekonomija
POTRAŽNJA ZA DIGITALNIM RJEŠENJIMA

Ulaganja u inovacije sve više u fokusu poduzeća
Objavljeno 9. travnja, 2021.
Povećana potražnja za digitalnim rješenjima i prilagodba potrebama i preferencijama potrošača tijekom prošle godine doveli su do sve većeg fokusa tvrtki na inovacije. Prema drugom izdanju studije BecomeIndex, 53 % rukovoditelja kaže da njihove organizacije inovacije smatraju prioritetom, a blizu polovine anketiranih tvrtki (42 %) povećalo je proračun namijenjen razvoju inovacija. Uz to, 40 % kaže da će njihove organizacije povećati budžete povezane s korisničkim iskustvom. Približno dvije trećine od više od 10.000 potrošača diljem svijeta, a koji su anketirani u programu Become, preferirat će brendove koje nude praktično i jednostavno digitalno iskustvo, a 66 % njih kažu da tvrtke koje usvajaju novije, naprednije tehnologije i inovacije, pružaju bolje korisničko iskustvo.


Studiju Become pokrenuo je Harvard Business Review Analytic Services uz podršku Mastercarda, a riječ je o godišnjoj, dugoročnoj istraživačkoj inicijativi usmjerenoj na inovacije, a također pruža i putokaze potrebne za poticanje inovacija na temelju opsežnih istraživanja i raznolikih uvida potrošača i inovativnih tvrtki diljem svijeta. U drugom izdanju, uz više od 10.000 potrošača, ispitano je i 1800 predstavnika tvrtki diljem industrija.


Alex Clemente, izvršni direktor u Harvard Business Review Analytic Services, kaže: "Kako se svijet nastavlja izdizati iz pandemije, tempo i brzina inovacija donijeli su nove mogućnosti, ali i izazove. Mnoge su organizacije dokazale da mogu biti brze i snažno se postaviti prema onome što nas čeka. Vjerujem da su poslovni subjekti i društvo sada prisiljeni redefinirati što znači biti inovativan, a tvrtke bi trebale ponovno procijeniti mogu li se održati novootkrivena brzina i tempo promjena“.

Više od jedne trećine (38 %) rukovoditelja rad na daljinu navodi kao izazov budućim inovacijama i rastu. Unatoč napretku u segmentu cjepiva i terapije, jedan od najčešćih izazova za inovacije nesigurna su ekonomska perspektiva i potencijalni gubitak prihoda. Više od polovine ispitanika (63 %) navodi nesigurne gospodarske izglede, a gotovo polovina (46 %) gubitak prihoda kao izazove za inovacije, što otežava odluku o tome koje inovacijske napore treba nastaviti, a koje ne. Povjerenje i mir zauzimaju treće mjesto na listi prioriteta, iza zdravlja i sigurnosti te praktičnosti. Ipak, samo 37 % organizacija izjavilo je da su nedavno uložili u privatnost podataka i upravljanje kibernetskom sigurnošću radi poboljšanja korisničkog iskustva, ili planiraju to uskoro učiniti. Slično tome, samo 35 % ispitanika kaže da su nedavna ulaganja u privatnost i sigurnost podataka učinjena kao odgovor na pandemiju. Michael Miebach, predsjednik Uprave u Mastercardu, ističe: "Ova studija pokazuje da ljudi zahtijevaju djelovanje. Pandemija je promijenila svijet, i svi imamo manje strpljenja za riječi. Kao što smo vidjeli u izvješću, mnoge tvrtke ne ispunjavaju ova očekivanja te će morati raditi na tome.“ Z.Rupčić
Više od jedne trećine (38 %) rukovoditelja rad na daljinu navodi kao izazov budućim inovacijama i rastu
Možda ste propustili...

NA MOSTARSKOM SAJMU 42 TVRTKE IZ RH

Planiraju poboljšati izvoz na tržište BiH

KRIZA U POSLOVANJU DODATNO SE PRODUBILA, U SVIM SEGMENTIMA

Njemački proizvođač baterija u problemima

Najčitanije iz rubrike