Autoglas
CROSSOVER KOJI IMA PREPOZNATLJIV DIZAJN

Ignis, Suzukijev adut za gradski krkljanac
Objavljeno 9. ožujka, 2021.
Osjećaj na cesti je odličan, ovo je vozilo koje će se lagano probijati kroz gradsku gužvu i odgovarati na sve zahtjeve

Nakon Swifta na vikend nam je stigao i manji brat - Ignis. I ovaj put riječ je o Suzukijevom modelu koji dolazi s blagim hibridnim pogonom. Ignis definitivno ima dizajnerski potpis, jednostavno se uočava među brojnom konkurencijom. I to mu je definitivo plus. Na testu nam je bio model Suzuki Ignis 1.2 GL+ 2WD Hybrid.

Simpatična i funkcionalna izvedba ovog malenog urbanog crossovera duga je 370 centimetara, široka 169 i visoka 159,5 centimetara, gotovo poput mnogo veće Vitare. Međuosovinski razmak je 243,5 centimetara. Iako je "na prvu", gledajući izvana, malen, Ignis pružna iznenađujuće mnogo komfora u unutrašnjosti za jedan automobil iz B segmenta. Ignis je dobio prednju novu masku i stražnji odbojnik, a u unutrašnjosti instrumenti su dobili novu boju pozadine. Dodano je i više aluminijskih detalja, a obnovljena su i sjedala.

Iako je napomenuto kako se Ignis odlikuje minimalizmom u dizajnu, od je itekako prepoznatljiv. Ovaj crossover kombinira jednostavnu i atraktivnu vanjštinu sa svestranom funkcionalnošću.

Upečatljivost
Linije njegove kompaktne i lagane karoserije su unikatne. I tu su dizajneri definitivno uspjeli u svojoj namjeri. Riječ je o dizajnu koji stvara upečatljiv prvi dojam, uz jednostavne linije i konture vozila. C-stupičasti prorezi ističu sportski izgled svakog modela još od Fronte Coupea, prvog japanskog malog sportskog automobila.

Gledajući ga sprijeda, prednja svjetla smještena u rešetku maske daju mu upečatljiv izgled. Ovo je nasljeđeno od prve generacije Cervoa, malog sportskog automobila. Crni A/B stupovi ističu vanjski izgled vozila i njegov cjelokupni dojam. Ovo je nasljeđeno od prošle generacije Swifta, vozila dizajniranog da postane model za sve. Poklopac motora u obliku školjke i branik novi su elementi dizajna Suzukijevih SUV vozila. Ovo je nasljeđeno od Vitare, prve generacije, i potpuno je pogođeno.

Motorizacija
I u unutrašnjosti dominiraju jednostavne linije i površine. Primjena jednostavnih, no jedinstvenih komponenata dizajna stvara pravu osobnost Ignisa. Dizajn stvara kombinacija visoko-kvalitetne atmosfere i dinamičnosti crossovera.

Motor 1.2 DualJet Hybrid sadržava dvije mlaznice za svaki cilindar, što pridonosi toplinskoj iskoristivosti. Riječ je o motoru jednostavnom za upravljanje, koji pogađa savršenu ravnotežu između optimalne snage i iskoristivosti goriva. Suzukijev blagi hibridni sustav pomaže motoru koristeći lagan, kompaktan ISG (Integrated starter generator), koji vrši funkciju električnog motora i visoko učinkovitu litijonsku bateriju s izvanrednim mogućnostima punjenja i isporuke energije. Ovo je optimalan hibridni sustav za kompaktna vozila koji ima izvrsnu sveukupnu ravnotežu koja omogućava uštedu goriva i prostora. Na testu je prosječna potrošnja goriva bila 5,3 litre na 100 km.

Osjećaj na cesti je odličan, riječ je o vozilu koje će se bez problema probijati kroz gradsku gužvu i odgovarati na sve zahtjeve vozača. Cijena baznog modela Ignisa iznosi 93.182 kune, a cijena testnog modela do registracije, s nemalom dodatnom opremom, iznosi 101,214,26 kuna.

Milan Bugarić
SIGURNOST IGNISA
Od sada su u serijskoj opremi Ignisa prednja i stražnja LED svjetla te “Guide me” funkcija, kao i automatska regulacija visine prednjih svjetala te automatsko paljenje svjetala. Tu su i LED pozicijska svjetla te svjetlo stražnje registarske pločice. Što se tiče sigurnosti, tu su zračni jastuk za vozača i suvozača i bočn zračni jastuci i zračne zavjese. U opremi su i ABS kočnice s raspodjelom kočione sile (EBD) te ESP (Electric Stability Program). U opciji je i uvlačenje pedala kočnice i spojke u slučaju sudara.
370

centimetara dužina je Suzuki Ignisa, urbanog crossovera
5,3

litre na 100 kilometara bila je potrošnja goriva na vikend-testu
Sum eos autem quam intet, vene niet id quas aut inctati orehent accuptati dolupta elignatus, soluptur,