Objavljeno 7. ožujka, 2021.
Na adresu hotela Kurija Janković stigla je nagrada Booking.coma, Traveller Review Award 2021, dodijeljena na temelju visokih ocjena gostiju za uslugu koja im je pružena u hotelu.
"Želim vam osobno čestitati na Traveller Review Award za 2021. godinu. Uz mnoge druge izazove, 2020. je bila godina s mnogo ograničenja što se tiče putovanja. To znači da su vaši gosti još više cijenili malobrojna putovanja na koja su uspjeli otići i vi ste im pritom pružili srdačnu dobrodošlicu. Izvrsne recenzije koje ste dosljedno dobivali tijekom prošle godine pokazuju koliko gosti cijene sve što činite za njih. I mi to također iznimno cijenimo. Cijeli tim Booking.coma i ja zahvalni smo, kao i uvijek, na predanosti u pružanju srdačne dobrodošlice putnicima. Ulaskom u 2021. godinu veselim se prilikama koje nas čekaju. Veselim se prilici da ojačamo svoju suradnju dok nastavljamo zajedno na putu prema oporavku cijelog sektora. Od svih nas u Booking.comu hvala vam još jednom na vašoj susretljivosti i nevjerojatnoj gostoljubivosti", naveo je u svojemu pismu Glenn Fogel, predsjednik i izvršni direktor Booking.coma.
Booking.com osnovan je 1996. godine u Amsterdamu te se iz male nizozemske startup tvrtke razvio u jednu od vodećih online tvrtki u području putovanja na svijetu, a misija mu je spajanje milijuna putnika s nezaboravnim iskustvima, mnoštvom prijevoznih opcija i nevjerojatnim smještajnim objektima, od kuća za odmor do hotela. Booking.com dostupan je na 43 jezika i u ponudi ima više od 28 milijuna smještajnih jedinica.
– U vrijeme kada je cijela industrija zbog ograničenja putovanja doživjela brojna iskušenja, sretni smo i ponosni što je ovako vrijedna nagrada stigla na adresu našeg malog hotela. Rezultat je to predanog truda i rada svakog od naših zaposlenika kako bi usluga u hotelu bila što kvalitetnija. Zajedničkim smo snagama godinu za godinom stvarali ovu našu priču i prolazili zajedno lijepe i teške trenutke. Od ukupno 375 recenzija koje su naši gosti ostavili na platformi Booking.com, prosječna ocjena Kurije Janković je 9.3/10. Važan je to rezultat uzimajući u obzir da je naš rad svakodnevno praćen i ocjenjivan od naših gostiju. Upravo su nam oni motivacija da s dozom optimizma odgovorimo i na sve sljedeće izazove koji su pred nama – rekla je Sanja Sudar, voditeljica hotela.