Regija
VUKOVARCI JOŠ IMAJU DVOSTRUKI PRIJEVOZ

Grad Čazmatransu počeo slati kazne
Objavljeno 5. ožujka, 2021.
VUKOVAR

U gradskom prijevozu u Vukovaru ni ulaskom u ožujak ništa se nije promijenilo. I dalje građane prevoze autobusi dviju tvrtki - koncesionara Slavonija busa i vukovarskog Čazmatransa koji je taj posao godinama obavljao, no na posljednjem je natječaju izgubio koncesiju. U međuvremenu je Grad Vukovar s novim koncesionarom ugovorio i liniju prema prigradskom naselju Sotinu te počeo isporučivati kazne Čazmatransu za, prema njihovu mišljenju, nedopušteno zaustavljanje na gradskim stajalištima.

Kako je rekao dogradonačelnik Marijan Pavliček, gradski su komunalni redari na terenu, svakodnevno svjedoče kršenju Odluke o komunalnom redu od strane Čazmatransa i stoga mu dostavljaju propisane financijske kazne.

- Očito ćemo problem morati riješiti sudskim sporom jer tvrtka Čazmatrans na nelegalan način prevozi putnike na gradskim linijama predstavljajući da se radi o županijskim. Staju na svakom ugibalištu u gradu i koriste gradsku infrastrukturu - naveo je Pavliček.

Robert Šimleša, direktor Čazmatransa, potvrdio nam je kako im iz Grada šalju kazne i to četiri tisuće kuna prijevozniku i tisuću kuna njemu kao odgovornoj osobi.

- Žalili smo se na kaznu, i to automatski ide na Prekršajni sud. Trenutno imam valjda sve moguće inspekcije u firmi i nemam ništa protiv toga, neka se konačno utvrdi tko je u pravu i što smijemo voziti. Iz Grada vrte svoju priču, mi vozimo po onomu za što imamo dozvolu još iz 2009. godine. Gradski su čelnici znali za postojanje te dozvole jer sam im je osobno pokazao, a i javno je svima dostupna, pa svatko može provjeriti koji prijevoznik kakvu dozvolu ima - naglasio je Šimleša.

Dodao je kako Čazmatrans vozi i linije za Osijek i Ilok i staje na gradskim stajalištima, a oko toga nitko ne pravi problem.

- Smijem li stati u Sotinu kad idem u Ilok? Smiju li drugi prijevoznici stati na gradskim stajalištima na svojim linijama? Neka mi se to službeno pojasni. Naše dozvole nisu od jučer i nije mi jasno što se ovim želi postići niti kome smetamo. Građanima posve sigurno ne smetamo - rekao je.

Ustvrdio je kako se u obzir trebaju uzeti stečena prava, upitavši što bi se dogodilo da je netko u Vukovaru izgradio zgradu sa sedam katova, a potom Grad naknadno donese odluku kako zgrade ne smiju imati više od pet, odnosno što bi trebalo tada učiniti - rušiti dva kata ili cijelu zgradu.

Na upit imaju li manje putnika, odgovorio je kako se broj onih koji kupuju karte nije smanjio jer linijama iz Borova i Trpinje putuju ljudi koji rade po cijelom Vukovaru i u tom se smislu ništa nije promijenilo.

- Ostali smo bez školaraca i umirovljenika koji imaju besplatan prijevoz kod novog koncesionara. Pitam se kamo sve ovo vodi i očekujem rješenje. Da su me bar iz Grada pozvali da razgovaramo.

No to se nije dogodilo, samo se priča vuče po medijima - zaključio je Šimleša.
D. Korpoš
Možda ste propustili...

FAKULTET TURIZMA I RURALNOG RAZVOJA U POŽEGI

Promoviran prvi naraštaj diplomanata

UČENICI INDUSTRIJSKO-OBRTNIČKE ŠKOLE VIROVITICA

Dravskoj priči donirali presadnice cvijeća

NADBISKUPIJSKA I FAKULTETSKA KNJIŽNICA

Simpozij Akvinski

Najčitanije iz rubrike