Ekonomija
KONZUM I MASTERCARD PODRŽALI UDRUŽENJE DJECA PRVA

Četvrt milijuna kn djeci iz socijalno ugroženih obitelji
Objavljeno 27. veljače, 2021.
U kampanji koju zajedničkim snagama provode već treću godinu zaredom, Konzum i Mastercard donirali su ukupno 271.000 kuna Udruženju Djeca prva, za pružanje pomoći socijalno ugroženim obiteljima u Hrvatskoj s djecom predškolske i školske dobi te UN-ovom Svjetskom programu za hranu (World Food Programme) u svrhu osiguravanja školskih obroka u Ruandi. Zbog recesije izazvane pandemijom koronavirusa te povećanja broja obitelji koje si ne mogu priuštiti osnovne potrepštine, prošlogodišnja kampanja imala je još veći značaj.
Zajedničkom humanitarnom kampanjom Konzuma i Mastercarda od 26. studenoga do 23. prosinca 2020. od svake transakcije provedene Mastercard® i Maestro® karticama u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske dio sredstava odvajao se za potrebitu djecu u Hrvatskoj i Ruandi. Partnerstvo s Konzumom u Hrvatskoj nastavak je Mastercardovih aktivnosti u sklopu globalnog partnerstva sa Svjetskim programom za hranu i borbe protiv gladi školske djece u svijetu, a svake godine dio sredstava odvaja se za Udruženje Djeca prva koje radi s djecom, mladima i obiteljima koje žive u rizičnim uvjetima. Tako je ove godine Udruženje Djeca prva primilo donaciju od 188.000 kuna, a 83.000 kuna donirano je Svjetskom programu za hranu. "Zahvaljujem Konzumu i Mastercardu što su prepoznali naše napore da socijalno ugroženim obiteljima s predškolskom i školskom djecom u Hrvatskoj osiguramo osnovne potrepštine. U posljednjih godinu dana povećao se broj naših korisnika, tj. obitelji koje često žive na rubu zadovoljavanja osnovnih životnih potreba. Ova donacija, kojom ćemo pomoći 224 obitelji s maloljetnom djecom, došla je u najbolje vrijeme kako bismo roditeljima slabijeg imovinskog statusa pomogli da kupe hranu i higijenske potrepštine“, istaknula je Sonja Vukadinović iz Udruženja Djeca prva.


O značaju pomaganja socijalno ugroženima u Hrvatskoj najbolje govore aktualni podaci iz istraživanja Ekonomskog instituta ("Dječje siromaštvo i strategije nošenja sa siromaštvom kućanstava u Hrvatskoj“), iz 2019., koji navode kako 300.000 djece u našoj zemlji živi u siromaštvu. "Već tri godine u suradnji s Mastercardom dajemo značajan doprinos boljitku potrebitih obitelji u Hrvatskoj, a naša nastojanja prepoznaje i sve veći broj naših kupaca. Stoga koristim priliku zahvaliti našim kupcima koji su nas podržali“, izjavio je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma. "Sretna sam što smo bili dio velike humanitarne priče, posebice u godini koja je za sve bila neizvjesna“, poručila je Gea Kariž, voditeljica marketinga u Mastercardu.Z.R.
Možda ste propustili...

SURADNJA LIDLA I “ČISTOG PODZEMLJA”

Educirali učenike osnovnih škola o važnosti prirode

POKRENUTI STVARNU AKCIJU U BORBI PROTIV KLIMATSKE KRIZE

Zagađenje plastikom nalazi se svagdje oko nas

RECIKLIRAJMO ZA ZEMLJU - I MALE PROMJENE IMAJU VELIK UTJECAJ

Tehnologija i odgovorno poslovanje ruku pod ruku

Najčitanije iz rubrike