Ekonomija
PREVARANTI OCJENJUJU PROIZVODE

Internetska trgovina: "Nabujao" sektor lažnih recenzija
Objavljeno 20. veljače, 2021.
Kupci danas na internetu mogu nabaviti sve, ali često im treba pomoć u procjeni kvalitete jer proizvode vide samo na ekranu. Britanska udruga potrošača Which? otkrila je pak da recenzijama baš i ne treba bezrezervno vjerovati. Amazonov Marketplace platforma je na kojoj drugi trgovci mogu potrošačima nuditi svoje proizvode. Which? je otkrio deset internetskih stranica koje nude usluge ocjenjivanja proizvoda na Amazon Marketplaceu, kršeći time uvjete i odredbe kompanije, prenosi BBC. Usluge uključuju "pakete“ lažnih recenzija koje trgovci mogu kupiti za 15 funti i veća "pakiranja" od 50 ili tisuću recenzija, za koje će ‘iskeširati‘ od 620 do 8000 funti.


Pet uslužnih kompanija imalo je na popisu više od 702.000 "recenzenata proizvoda“, utvrdio je Which?. Recenzentima nude od nekoliko funti do više od deset funti, te besplatne ili proizvode s popustom. Mogu sudjelovati i u "programima vjernosti“ i biti nagrađeni vrhunskim proizvodima. Amazon čeka teška bitka s "nabujalim sektorom lažnih recenzija", zaključio je Which?. " Krajnje je vrijeme da regulator nešto poduzme, smatra voditeljica odjela kućnih proizvoda i usluga u Which? Natalia Hitchins. "Regulator mora oštro kazniti prevarante i pozvati na odgovornost internetske stranice, ako ne uspijevaju zaštititi svoje korisnike", naglašava. "Ako to nadilazi njegove mogućnosti, na potezu je vlada, koja mora hitno ojačati zaštitu potrošača na internetu“, dodaje. Ima poruku i za Amazon i druge platforme, smatra da moraju uložiti više napora kako bi spriječili infiltraciju lažnih recenzija i učvrstili povjerenje potrošača u njihovu vjerodostojnost. Glasnogovornik Amazona ističe pak da ne mogu sami hvatati "prevarante". H
Možda ste propustili...

NA MOSTARSKOM SAJMU 42 TVRTKE IZ RH

Planiraju poboljšati izvoz na tržište BiH

POVRĆU LOŠA GODINA, SVE URANILO, KIŠE PREMALO

U plastenicima u travnju 40, zahladnjenje novi stres

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

Najčitanije iz rubrike