Autoglas
VOZILI SMO: SUZUKI SWIFT HYBRID

Performanse blagog hibrida za čistu su peticu, palac gore
Objavljeno 9. veljače, 2021.
Svi modeli Swift Hybrida u serijskoj opremi imaju prednja i stražnja LED svjetla

E da, dizajneri su se definitivno potrudili oko vanjskog izgleda novog Suzukija Swift. Upravo to se primjećuje na prvu kada se približite tom automobilu, idealnom za gradsku vrevu, a ne srami se on ni duljih ruta, nudeći vozaču i putnicima udobnost. Mi smo na vikend-testu imali prilike sjesti za upravljač Suzukija Swift 1.2 GL+ Hybrid.

Za razliku od prethodnika, Swift novije generacije sada je centimetar kraći, širi je četiri centimetra, a niži centimetar i pol (383 X 173,5 X 149,5). Međuosovinski razmak rastegnut je pak sa 243 na 245 cm. Ova četvrta generacija Suzukija Swift napravljana je na platformi Heartec, a 65 posto dijelova noseće strukture izrađeno je od čelika visoke i ultravisoke čvrstoće. Sve je to utjecalo da je novi Swift čak 120 kilograma lakši od prethodnika. Zanimljivo, prtljažnik je, unatoč smanjenju mase, povećan s 200 na 265 litara. Ova generacija Suzukija Swift nema mađarski predznak, svi modeli, pa tako i naš testni, napravljeni su u Japanu, a to je, prema mišljenju dobrih poznavatelja autoindustrije, plus više za kvalitetu.


Svi modeli Swift Hybrida u serijskoj opremi imaju prednja i stražnja LED svjetla, koja uistinu izgledaju sjajno. Vanjski retrovizori u boji su vozila, električno podesivi i grijani. Osvježeni su preuređenom maskom, branicima, novim dizajnom 16-colnih naplataka (klasičnih i poliranih), a sitnih kozmetičkih promjena ima i na stražnjim svjetlima. Sve to ostavlja svježiji dojam, s još više japanskog retrostila nego do sada.

Unaprijeđena je i oprema za sigurnost pa su sada dostupni i radarski reguliran rad tempomata, sustav upozorenja na mogućnost sudara uz automatsko kočenje preko radara, kamera ili lasera, upozorenje na izlazak iz traka, nadzor mrtvog kuta, prepoznavanje pokretnih objekata iza automobila. Swift je dobio sve sigurnosne sustave koji su do sada bili privilegij puno većih i skupljih vozila.

Swift Hybrid je u vožnji dinamičan i okretan, a performanse su za čistu peticu. Do stotke ubrzava za 11,9 sekundi, jurne do 180 km/h, a prosječno troši samo 4,3 litre. Kod nas na testu, gdje ga nismo štedili, potrošnja je bila oko 5 litara. Cijena do registracije je 111.123,75 kuna.

Milan Bugarić

PRAVI IGRAČ ZA GRADSKU VREVU
U vožnji je Suzuki Swift Hybrid sjajan. Brz i spretan, idealan je za gradsku vrevu, a zbog manjih dimenzija kod njega nema probema s parkiranjem. Servoupravljač presvučen kožom odlično leži u rukama i precizno daje vozačeve upute što je Swiftu učiniti. Tako skockan, i vanjštinom, unutrašnjošću i pogonskim sklopom, Swift Hybrid je pogodak.