Ekonomija
RENE KRASNIĆ VELICKI, ZLATARNICE KARAT OSIJEK

I nas je održao web-shop! Online potrošnja i u svijetu i kod nas bila je u 2020. iznad svih predikcija
Objavljeno 27. siječnja, 2021.
Pandemijska poslovna godina većini nije bila sjajna, a i globalne prognoze za 2021. nisu ružičaste. Iako se ne čini promašenim razmišljati kako bi se netko tko proizvodi i prodaje, uvjetno rečeno, luksuz mogao naći u kategoriji “to nam baš sada i nije potrebno”, u Zlatarnicama Karat u Osijeku dokazuju i pokazuju da kada je o poduzetništvu riječ ne treba imati predrasuda. Naime, obiteljski posao s tradicijom dugom čak 70 godina nije izgubio sjaj, dapače, prema riječima Rene Krasnić Velicki, suvlasnice, menadžerice i dizajnerice nakita, Zlatarnice Karat u 2020. godini zapravo su vrlo dobro poslovale.

- Dakako, očekivanja su nam bila reducirana i nismo predviđali rast, no prihodi su bili dovoljni da pokrijemo troškove, nikoga nismo morali otpustiti, redovito smo isplaćivali plaće (pomogle su i potpore) i, što je najvažnije, kreativni procesi nisu stali, nego sam u vrijeme lockdowna imala i nešto više vremena za dizajniranje nove kolekcije i osmišljavanje kampanje. Naše su prodavaonice u Osijeku neko vrijeme bile i zatvorene, djelatnici su se odmorili, a moja mama Vesna i ja nastavile smo raditi - otvorena je Krasnić Velicki.

Kada je ta diplomirana ekonomistica s magisterijem na londonskom Kings Collegeu i doktorandica na Ekonomskom fakultetu u Osijeku bankarsku karijeru u britanskoj prijestolnici odlučila zamijeniti poslom u Zlatarnicama Karat, digitalizacija poslovanja bila joj je prvi potez, što je, potvrdilo se u pandemiji, obiteljskom poslu osiguralo stabilnost u vremenima koja su bacila na koljena i mnoge moćnije igrače na tržištu.

- Zamislite što bi se dogodilo da nismo imali web-shop kada su nam u proljeće zatvorili prodavaonice ili kad smo se u prosincu, uoči Božića, svi u Karatu osim moje mame razboljeli od COVID-19! Digitalizacija poslovanja nas je spasila, posebice zbog toga što smo do 2020. već osvojili dobar do tržišta i bili smo prisutni posvuda u Hrvatskoj. Online potrošnja posvuda u svijetu, pa i kod nas, bila je lani iznad svih predikcija, a mi u Zlatarnicama Karat idemo ukorak s vremenom. Ove ćemo godine dodatno uložiti u brendiranje i razvoj svog web-shopa te će biti dostupan i na engleskom jer naše se ambicije na zaustavljaju na hrvatskom tržištu - najavljuje Krasnić Velicki.

Neumorna je dizajnerica u svibnju i lipnju 2020. snimila kampanju za ljetnu kolekciju Modern Femme Fatale za svoj brend Karat Jewelry, a na početku tzv. drugog vala i kampanju za Modern Femme Fatale: Winter Edit. Fine jewelry u zlatu i fashion kolekcije prepoznate su među kupcima koji cijene ručni rad i slow fashion, štoviše osječki Karat diktira trendove u nakitu u Hrvatskoj, dosljedno se odupirući sirenskom zovu serijske proizvodnje.

- Kupci su se u pandemiji nagrađivali za svoja postignuća kupujući si nakit, a mnogi su poželjeli razveseliti sebe ili druge prstenom, naušnicama, ogrlicom... činilo se nestvarnim što je toliko toga sold-out - zadovoljna je Rene Krasnić Velicki, koja kreće u proizvodnju prototipova za svoju novu kolekciju nakon čega slijedi snimanje nove kampanje. Ostale tajne neodoljivosti brenda Karat Jewelry potražite na istoimenom Instagram profilu ili u web-shopu www.zlatarnicekarat.com. I. Rab Guljaš
Možda ste propustili...

NISKOUGLJIČNO GOSPODARSTVO

Pred industrijom veliki su izazovi

OSJEČKO-BARANJSKO GOSPODARSTVO NASTAVLJA S INVESTICIJAMA

Desetak tvrtki krenulo u ulaganja u vrijednosti od po 10 milijuna kuna

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

PREORIJENTIRALI SE NA PRODAJU DOSTAVOM

Pivarska industrija pretrpjela je u godinu dana velike gubitke

2

NOVI IZAZOVI ZA PODUZEĆA

Sve stroži standardi za uštedu energije

3

UBLAŽAVANJA POSLJEDICA PANDEMIJE COVID-19

Dodatnih 200 mil. kn pomoći pogođenima krizom