Autoglas
NOVA STRATEGIJA KOREJSKOG BRENDA

KIA će, uz vozila, strankama pružati i rješenja mobilnosti
Objavljeno 19. siječnja, 2021.

Kia je predstavila nove detalje strategije brenda i svoje ambicije. Sukladno novom sloganu ‘Movement that inspires’ (Pokret koji inspirira) najstariji je korejski proizvođač automobila razotkrio novu strategiju koja najavljuje kako će Kia odsad strankama pružati održiva rješenja mobilnosti, a ne samo vozila.

Kia se odlučila i za promjenu korporativnog imena. Uklanjanjem riječi ‘Motors’ iz imena (prethodno ‘Kia Motors Corporation’) Kia će se raširiti na nova i rastuća poslovna područja, jer će odsad stvarati inovativne proizvode i usluge mobilnosti koji će unaprjeđivati svakodnevicu njezinih stranaka.

Kia je ‘u pokretu’ već više od 75 godina. Isprva su u tvrtki nastajali prvi korejski bicikli, nakon toga je krenula proizvodnja motocikala i dostavnih vozila. Danas je Kia jedan od najvećih proizvođača automobila na svijetu koji milijunima ljudi nudi putnička vozila vrhunske kvalitete. Kia je fokusirana na veću popularizaciju baterijskih električnih vozila (BEV) i namjerava osnažiti svoju globalnu ponudu modela lansiranjem sedam novih BEV-ova do 2027. godine. Ti novi modeli uključivat će putnička vozila, sportske terence i jednovolumene u različitim razredima, a svi će biti opremljeni najsuvremenijim tehnologijama koje omogućavaju veliki domet i brzo punjenje te će biti izrađeni na nedavno predstavljenoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP).

Kia također razvija različita namjenska vozila (PBV) za poslovne kupce. Ova posebna vozila nastajat će na prilagodljivoj ‘skateboard’ platformi, s modularnim karoserijama dizajniranim za specijalne potrebe mobilnosti različitih poslovnih i flotnih kupaca. Partnerstva s tvrtkama Canoo i Arrival omogućit će Kiji izradu različitih karoserija smještenih na ‘skateboard’ platformi prilagođenoj željama korisnika. Do 2030. očekuje se da će doći do peterostrukog rasta potražnje za namjenskim vozilima, prije svega zbog brzog i konstantnog rasta e-trgovine i car-sharing usluga. Kia će svoja namjenska vozila sastavljati po željama poslovnih i flotnih kupaca. To mogu biti npr. car-sharing vozila, niskopodna logistička vozila i različita dostavna vozila.

Kijin prvi BEV sljedeće generacije bit će razotkriven u prvom kvartalu ove godine. Taj isključivo baterijski električni crossover na platformi E-GMP moći će se pohvaliti dometom od preko 500 km s jednim punjenjem i brzim punjenjem za manje od 20 minuta.

M.Bugarić