Ekonomija
STIŽE PROMOCODIUS

Međunarodna tvrtka kuponima i promo kodovima planira ulazak u hrvatsko tržište
Objavljeno 18. siječnja, 2021.

Promocodius se predstavlja kao online riznica kupona i popusta na raznim online trgovinama. Takav način kupovine u Hrvatskoj nije pretežno zastupljen jer Hrvati još uvijek kupone zamišljaju u papirnatom obliku. Nužno se ne mora raditi  o nedostatku, nego mogućoj snazi i prednosti tvrtke koja svakom sljedećem takvom pothvatu može biti samo glavni konkurent.

ŠTO RADI PROMOCODIUS?


Svojim poslovanjem istaknut je Promocodius u Švedskoj, a uspješno djeluju u 14 država svijeta. Što se događa kada dođu na tržište koje još uvijek u potpunosti ne vjeruje online trgovini? To je prvi izazov za ovakvu kompaniju koja svoje postojanje bazira na online prisutnosti. Ostali izazovi kriju se u navikama potrošača koji svoje online iskustvo kupovine baziraju na iskustvima drugih kupaca.

 

Promocodius je online usluga koja nudi aktualne kupone, ponude i popuste na poznatim online trgovinama.

Korištenjem kupona kupac ima mogućnost ostvariti uštedu od 5% do 90% na ukupan iznos, bez dodatnih troškova. Online trgovine kuponima pridaju posebnu marketinšku pozornost jer im takav pothvat donosi znatno više kupaca, a proizvodi nestanu u najkraćem roku.  Gledajući s promotivnog aspekta, takav potez izrazito je pametan jer teško mogu izgubiti, upravo suprotno – i trgovina i kupac su na dobitku.
Prepreke (ili prednosti) razvoja u Hrvatskoj


Lansiranje usluge kao što je Promocodius u Hrvatskoj osvježenje je za e-commerce industriju našeg tržišta. Navike Hrvata nešto su drugačije nego u svijetu jer, prema istraživanju udruge sMind, među onima koji obavljaju online kupnju, još uvijek 70% njih preferira otići u trgovinu kako bi vidjelo proizvode. Takva činjenica može otežati razvoj proizvoda koji potiče online kupovinu, ali dobra ušteda teško može bilo kome izmaći.


Promocodius je ideju štednje novca kombinirao sa štednjom vremena tako što je stavio sve relevantne kupone na jedno mjesto. Pronalazak kupona moguć je i pojedinačno na stranicama trgovine, ali digitalno doba za svoju najveću karakteristiku ima upravo efikasnost pa će svaki kupac prije posegnuti za bazom kupona nego istraživati svaku stranicu zasebno. Njihov sustav svaku sekundu prikuplja nove važeće kupone, a jedino što kupcu ostaje je unos istog u zaključak narudžbe. Nakon toga obračunava se popust i iznos u košarici umanjuje se za određen broj.



POTREBNO JE PROMIJENITI NAVIKE POTROŠAČA

 

Prosječni Hrvat će, točnije njih 68% (prema istraživanju iz 2015.g.), prije kupnje proizvoda prvo otići na internet i provjeriti što kažu ostali korisnici o tom proizvodu.

To najviše utječe na njihovu odluku o kupovini pa takva informacije ne ide u korist tvrtki kao što je Promocodius, ali korisno je znati da će ipak 64% Hrvata provjeriti cijenu proizvoda i nešto manji postotak potražiti akcije. Takva situacija pogodna je za ponudu kupona, koji će jedino imati utjecaj ako se dobro postave na internetu i kupcima „iskoče“ u pravom trenutku. 


No, Hrvati nisu potpuno neupućeni u sustav online kupona, ponuda i popusta. Često se koriste tim sistemom pri rezervaciji smještaja, pronalasku izleta i putovanja, rekreacija, kozmetičara, zdravstvenih usluga u privatnim ordinacijama i sl. Konkurencija sigurno nije najveći problem jer stranice kao što su ponudadana.hr, crnojaje.hr, kupime.hr i dajsve.hr nude popuste na određeni tip usluga i proizvoda. Hrvatskom tržištu još uvijek nedostaje tvrtka kao Promocodius koja bi nudila kupone u trgovinama mode, obuće, kozmetike i ostalim sličnim trgovinama. Isticanjem onog po čemu se razlikuju od drugih, zasigurno može pogodno utjecati na njihov razvoj u Hrvatskoj.



UTJECAJ KORONAVIRUSA


Neizbježno je i napomenuti pandemiju koronavirusa koja je potaknula cijeli svijet na online kupovinu, pa tako i Hrvate. Značajan broj njih radije će kupiti nešto iz udobnosti svog doma nego izaći van i doći u kontakt s ostalim građanima te time riskirati svoje i njihovo zdravlje. Osim toga, takva odluka nosi puno više jednostavnosti i znatno štedi energiju.


Trenutnu situaciju bitno je iskoristiti i potrošačima predstaviti novo iskustvo online kupovine te im promijeniti dosadašnje navike. To bi u bilo kakvim drugim okolnostima bilo puno teže, ali sada je najbolja prilika upoznati Hrvate s konceptom kupovine koji je već toliko poznat na Zapadu, da su čak onima koji koriste kupone, dodijelili čitave TV emisije.  (promo)

Možda ste propustili...

SVJETSKA TRGOVINSKA ORGANIZACIJA (WTO)

Oporavak robne trgovine posustao

LANI POVEĆAN BROJ GOVEDA, SVINJA, OVACA I KOZA

Smanjen broj peradi u RH

NASTAVLJEN POZITIVAN TREND

Kaufland ponovno povećava primanja

Najčitanije iz rubrike