Autoglas
Ë-JUMPY

Električni Jumpy stiže nam početkom 2021.
Objavljeno 22. prosinca, 2020.
Aduti su modularnost, ergonomija, unutarnji prostor, prostor za pohranu i optimizirani utovarni kapacitet - idealan alat za rad

Vodeći igrač na tržištu lakih gospodarskih vozila već 90 godina, Citroën, otkrio je sve detalje svog 100 % električnog kompaktnog furgona: ë-Jumpy. Ta 100 % električna izvedba nudi poslovnim korisnicima praktična rješenja za izazove mobilnosti u gradskom okruženju, ali također i na ruralnim područjima zahvaljujući dosegu dovoljnom za većinu putovanja.

Doseg za bezbrižnost za obavljanje većine dnevnih zadataka očituje se u 230 km po WLTP testnom ciklusu sa 50 kWh baterijom, te 330 km po WLTP testnom ciklusu sa 75 kWh baterijom. Ë-Jumpy stići će na hrvatsko tržište tijekom prvog kvartala 2021. godine. Citroën Jumpy, lansiran 2016., pronašao je put do 145.000 kupaca.


Puno prostora
Električna verzija napravljena je na modularnoj platformi EMP2 Grupe PSA i u ponudi je s dvije snage baterije.

U dosegu od 230 km po WLTP testnom ciklusu (dostupan u izvedbi XS, M, XL) opremljen je baterijom od 50 kWh koja je napravljena od 18 modula. Drugi, 330 km doseg po WLTP testnom ciklusu (izvedbe M i XL) opremljen je baterijom od 75 kWh - napravljena je od 27 modula. Ë-Jumpy opremljen je litij-ionskim baterijama, najbolje razvijenom tehnologijom na tržištu. Što je najvažnije, EMP2 platforma dopušta da baterija bude smještena ispod teretnog prostora tako da nimalo ne utječe na praktičnost korištenja. Ovo lako gospodarsko vozilo povezuje kompaktne dimenzije nudeći modularnost, ergonomiju, unutarnji prostor, prostor za pohranu i optimizirani utovarni kapacitet, što ga čini idealnim alatom za rad.

Ë-Jumpy je dostupan u tri duljine, uključujući potpuno novu XS od 4,60 m, što omogućava još jednostavniji pristup gradskim središtima, posebice područjima s niskom emisijom CO2 i parkiranju bez ograničenja. Ta duljina dolazi s volumenom od 5,1 m3 što čini ë-Jumpy iznimno kompaktnim furgonom. Izvedba XS s funkcijom Visiopark 180°, prednjim i stražnjim parking-senzorima, preklopivim retrovizorima čini ga jednostavnim za upravljanje. Većina izvedbi ë-Jumpy je visine 1,90 m, što osigurava da vozilo može ići gdje mnogi konkurenti ne mogu kao što su podzemne garaže i šoping-centri s niskim krovištem. Njegova nosivost do 1,275 kg stavlja ga u samo središte segmenta.


Punjenje
Njegova korisna zapremnina od 4,6 m3 (XS bez Moduworka) i 6,6 m3 (XL s Moduworkom) među vodećim je razinama na tržištu. Širina između lukova kotača od 1,25 m omogućava utovar europaleta. Električni motor pokreće sukladno odabranom modu vožnje. U vrijeme kočenja akumulira energiju. Njegova snaga je 100 kW (136 KS)/260 Nm. Maksimalna brzina je 130 km/h u sva tri načina rada (Eco, Normal, Power), a garancija na baterije je osam godina ili 160.000 km.

Što se tiče punjenja, dostupna su tri načina. Dostupna su na kućnom punjaču koji zahtijeva mod 2 kabel, javnoj punionici koja zahtjeva mod 3 kabel i superbrzim punionicama. Upravljanje grijanjem/hlađenjem unutar kabine na daljinu znači da se grijanje/hlađenje može kontrolirati prije ulaska u vozilo. Bez kompromisa je u pogledu pretinaca pametno raspoređenih unutar kabine kako bi sve bilo na svom mjestu i kako bi korisnici bili bezbrižni. ë-Jumpy ima gotovo 100 litara pretinaca.

Da bi se osigurala maksimalna udobnost, ë-Jumpy je opremljen oprugama promjenjive krutosti i amortizerima čija varijabilna tvrdoća ovisi o opterećenju vozila. Ovjes osigurava ë-Jumpyju precizno upravljanje zadržavajući vrlo dobro prigušenje. Odlikuje se pojačanim Pseudo McPherson ovjesom na prednjoj osovini, sa šipkom protiv prevrtanja, i stražnjom osovinom s neposrednim vilicama koja može nositi korisni teret do 1,275 kg.

Zahvaljujući posebnoj pregradi i modularnom bočnom suvozačevu sjedalu u preklopljenom položaju oslobađa se ravna podnica. Zajedno s mrežom protiv proklizavanja postavljenom na strani vozačeva sjedala sustav Moduwork omogućuje produljivanje teretnog prostora za 1,16 m. Također omogućuje da se kabina Citroën Jumpyja preradi u pravi ured na kotačima zahvaljujući sniženom središnjem naslonu za ruke koji je opremljen rotirajućim stolićem s elastičnom i prianjajućom trakom protiv klizanja predmeta.

Milan Bugarić
15 SUSTAVA ZA POMOĆ U VOŽNJI
Ë-Jumpy poslovnim korisnicima nudi 15 korisnih sustava za pomoć u vožnji za bezbrižnu vožnju. Tu su klizna bočna vrata s automatskim otvaranjem. Jednostavnim potezom noge ispod ugla stražnjeg odbojnika vozilo se otključava i klizna vrata pred kojima se nalazite otvaraju se automatski. Istim se pokretom pri udaljavanju od vozila vrata zatvaraju i zaključavaju. Tom se funkcijom također pojednostavnjuje utovar i istovar kada imate pune ruke. Sustav za automatsko kočenje u slučaju opasnosti omogućuje pak smanjenje ozljeda putnika time što koči umjesto vozača zahvaljujući višenamjenskoj kameri smještenoj u gornjem dijelu vjetrobranskog stakla. Kočenje je moguće pri brzini od 0 do 30 km/h: sprječava sudar sa statičnim ili pokretnim preprekama ili s pješacima, a pri brzini višoj od 30 km/h smanjuje brzinu prije sudara
PRESTIŽNA NAGRADA PRIJE DOLASKA
Citroën ë-Jumpy nagrađen je prestižnom titulom “International Van of The Year 2021”. Suvremeni stil, udobnost u vozilu, prostor za pohranu i optimizirani utovarni kapacitet u kombinaciji s prednostima najbolje električne tehnologije uvjerili su žiri sastavljen od 24 neovisna novinara i urednika specijaliziranih časopisa lakih gospodarskih vozila. Ova nagrada, za koju su glasovali članovi žirija I-VOTY, naglašava važnost ove ponude usredotočene na energetsku tranziciju i prilagođenu profesionalnim korisnicima. Ovo je šesta nagrada u povijesti ove vrlo poželjne nagrade kojom je nagrađena marka Citroën.
Možda ste propustili...