Objavljeno 26. studenog, 2020.
Centar za didaktičko-metodička istraživanja (CEDIM), koji djeluje na Filozofskom fakultetu Osijek, organizirao je u srijedu virtualnu panel-diskusiju o temi
Predmetni kurikulumi i njihova implementacija u nastavi didaktike i metodike. Panelisti su bili nastavnici didaktike i metodike Filozofskoga fakulteta, a u diskusiju su biti uključeni i studenti.
Budući da se planiranje nastave drži vitalnom komponentom osposobljavanja nastavnika, tom se aspektu poklanja posebna pozornost u sveučilišnoj nastavi didaktike i metodike. Važnim dijelom obrazovanja budućih nastavnika svakako su i predmetni kurikulumi koji čine osnovu planiranja cjelokupnog nastavnog rada, a polazišnu točku u tom dokumentu predstavljaju ishodi učenja koji čine kompetencije s uskim fokusom. Rasprava je obuhvatila konkretne mogućnosti primjene predmetnoga kurikuluma u nastavi te primjere aktivnosti i zadataka koje nastavnici pripremaju za studente i koje drže neizostavnim dijelom didaktičko-metodičkog aspekta poučavanja i učenja.
I.A.