Ekonomija
POPULARNO PIĆE

Vino pije čak 85 posto građana
Objavljeno 26. listopada, 2020.
Manje ili više učestalo, vino pije čak 85 posto hrvatskih građana, što zorno govori o popularnosti toga tradicionalnog pića u našoj zemlji, ističe se u analizi istraživanja magazina Ja TRGOVAC. Zanimljivi su i stavovi hrvatskih građana kada je riječ o podrijetlu vina. Upitani vole li više strana ili hrvatska vina, sudionici ankete nedvojbeno su stali na stranu domaćih vina. Tako njih 77,9 posto ističe kako više voli hrvatska vina, a samo 7,6 posto njih svoj glas daje stranim etiketama

Istraživanje je pokazalo da vino svakodnevno pije ukupno osam posto Hrvata, a da ovo piće degustira bar jednom tjedno ističe 21 posto ispitanika. Onih koji vino piju bar jednom mjesečno ima 20,4 posto, a gotovo isti postotak ispitanika, njih 20,7 posto, ističe kako vino pije samo u posebnim prilikama. Da vino piju rijetko navodi daljnjih 14,8 posto sudionika ankete, a da ne piju vino kaže 15,2 posto. Rezultati su pokazali da gotovo podjednak broj konzumenata vina preferira crno (48,4 %) te bijelo (44,3 %) vino, dok ih samo 7,3 % više voli ružičasto (rose) vino.

Dalmacija je najpopularnija vinska regija među hrvatskim konzumentima vina koju preferira trećina njih (32,7 %), a na čvrstom drugom mjestu nalazi se Slavonija (20,8 %). Na trećem mjestu je Istra s 13,9 posto, Hrvatsko zagorje je četvrto sa 6,4 posto, a slijede vinske regije Baranja s četiri posto, Moslavina s 2,4 posto i Međimurje s 1,8 posto. D.Pav.
VEĆINA KUPUJE U TRGOVINAMA
Istraživanje koje su proveli magazin Ja TRGOVAC i agencija Hendal pokazalo je da su glavno mjesto kupnje vina trgovine mješovite robe (male, srednje i velike trgovine te supermarketi i hipermarketi) u kojima vino kupuje 62,1 posto ispitanih građana. Od prijatelja ili znanaca domaće vino kupuje 19,8 posto građana, devet posto njih vino kupuje izravno kod vinara, a 5,4 posto u vinoteci.
Možda ste propustili...

POZITIVNI UTJECAJ NA OKOLIŠ I DRUŠTVO

HPB je potpisnik Načela odgovornog bankarstva

ČLANSTVO U UNIJI U POLJOPRIVREDNI JE SEKTOR UVELO DOSTA REDA

U ratarskoj proizvodnji najveći rast, ostali sektori imaju negativan trend

DUGOTRAJNO NEZAPOSLENIM ŽENAMA PRILIKA NA TRŽIŠTU RADA

Piletić: Ugovori za mjeru Zaželi bit će na tri godine

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

RAZVOJ RURALNIH PODRUČJA

Brendiranjem poljoprivrede do veće vrijednosti proizvoda

2

SPUSTILA SE I OČEKIVANJA POTROŠAČA

Ekonomska klima u RH zamjetno je pogoršana

3

ANALIZA BAROMETAR RIZIKA MNOGE ZEMLJE PROŽIVLJAVAJU KRIZU TROŠKOVA ŽIVOTA

Visoke cijene energije mogle bi izbrisati profit većine poduzeća