Ekonomija
ADAC: HRVATSKA POBJEDNIK SEZONE

Poželjno odredište za njemačke goste
Objavljeno 22. listopada, 2020.
Prema rezultatima godišnjeg istraživanja njemačkog autokluba ADAC, Njemačka i Hrvatska apsolutni su pobjednici sezone.

Istraživanje je analiziralo gotovo 350 tisuća upita članova ADAC-a pristiglih od svibnja do rujna. Upiti su se odnosili na rute prema omiljenim odredištima za godišnji odmor, a Hrvatska je prema rezultatima istraživanja zauzela odlično treće mjesto, izvijestio je direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj Romeo Draghicchio.

"Hrvatski turizam ove je godine pokazao veliku inovativnost i prilagodljivost. Upravo rezultati istraživanja njemačkog autokluba ADAC potvrđuju kako je Hrvatska bila poželjna autodestinacija za njemačke turiste. Zadovoljna sam što smo reagirali vrlo brzo i uveli mnoga praktična rješenja za naše goste, primjerice web-stranicom Enter Croatia turistima je omogućen brži i sigurniji ulazak u zemlju, a sektor se kontinuirano prilagođavao svim epidemiološkim mjerama i preporukama. Posebno je veliko zanimanje njemačko tržište pokazalo za Istru i Dalmaciju, što upućuje na to da je regionalni pristup koji je zastupala hrvatska Vlada dao dobar rezultat te omogućio povećan broj dolazaka turista na destinacije koje su imale povoljnu epidemiološku situaciju. Njemački turisti svakako su dobrodošli gosti i u posezoni", kazala je ministrica Nikolina Brnjac. D.Pav.
NAJVAŽNIJE EMITIVNO TRŽIŠTE
“Za cjelokupni hrvatski turistički sektor iznimno je važno što, unatoč izazovnim i zahtjevnim okolnostima u 2020. godini, raste interes za hrvatskim destinacijama na njemačkom tržištu. Njemačka je naše tradicionalno najvažnije emitivno tržište s kojeg smo u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 13 milijuna noćenja te vjerujemo kako će Nijemci i u budućnosti svoje povjerenje pokloniti upravo Hrvatskoj”, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Možda ste propustili...

DOĆI ĆE DO POVEĆANJA CIJENA SVIH VRSTA VOĆA

Štete od mraza u cijeloj Hrvatskoj

NA MOSTARSKOM SAJMU 42 TVRTKE IZ RH

Planiraju poboljšati izvoz na tržište BiH

DODIJELJENA ZLATNA KOŠARICA 2024. ZA NAJBOLJA OSTVARENJA

Podravka najbolji proizvođač

Najčitanije iz rubrike