Mozaik
KONAČNO I U EUROPI

Facebook Dating stigao je i u RH, interes je velik
Objavljeno 23. listopada, 2020.
U 20 država u kojima je dosad bio dostupan do danas ostvareno je više od 1,5 milijardi spojeva

Facebook je jučer lansirao Facebook Dating na području Europe kako bi pomogao ljudima u potrazi za smislenim, dubljim vezama koje se temelje na stvarima koje su im zajedničke, poput interesa, događaja ili grupa. U 20 država u kojima je Facebook Dating dosad bio dostupan do danas je ostvareno više od 1,5 milijardi spojeva na temelju podudarnosti korisnika.


Facebook Dating (Poznanstva na Facebooku) posebno je i opcionalno mjesto unutar Facebookove aplikacije, a za stvaranje profila potrebno je samo nekoliko koraka. Korisnicima olakšava da podijele s drugima stvarnu sliku o sebi i bolje se upoznaju.


Neke od ključnih značajki uključuju: Stories (Priče) omogućavaju korisnicima da podijele trenutke iz svakodnevnog života kako bi se povezali s nekim tko ima slične interese; Secret Crush (Tajna simpatija) omogućava korisnicima da istraže potencijalne veze s onima s kojima su već povezani na Facebooku i/ili Instagramu; s Events i Groups (Događaji i Grupe) korisnik može lakše pronaći nekoga sa sličnim interesima na Poznanstvima ako pristane na dodavanje svojih događaja i grupa s Facebooka...


Tu je i opcija Virtual Dates (Virtualni spojevi): Nakon što se ispostavi da si dvoje korisnika odgovaraju, moći će uspostaviti i videopoziv dodirom na posebnu ikonu unutar chata. Korisnik će najprije poslati pozivnicu, a nakon što je drugi korisnik prihvati, započet će videopoziv koji će im omogućiti da se još bolje upoznaju.
U Facebooku su prilikom stvaranja Poznanstava na prvom mjestu bile sigurnost i privatnost. Suradnjom sa stručnjacima u tom području korisnicima su osigurali jednostavan pristup savjetima koji se odnose na sigurnost te su u značajku ugradili različite zaštitne mehanizme, uključujući mogućnost blokiranja ili prijave bilo kojeg korisnika te onemogućavanje slanja fotografija, poveznica, uplata ili videosadržaja u porukama. Osim što korisniku neće tražiti podudarnosti među onima koji su mu već prijatelji na Facebooku, Poznanstva neće ni obavještavati njegove prijatelje o tome da ih koristi. Tako se ni detalji profila, poruka ili aktivnosti poput označavanja sa "sviđa mi se" ili podudaranja neće prikazivati na korisnikovu zidu na Facebooku. Facebooku je cilj učiniti Poznanstva mjestom na kojemu će se ljudi osjećati ugodno dok traže nekoga za spoj ili početak dugotrajnije veze.
Tanja Kvorka
20

europskih država, uključujući Hrvatsku može od četvrtka koristiti Facebook Dating
1,5

milijardi spojeva na temelju podudarnosti korisnika ostvareno je do sada
Možda ste propustili...

NAJBOLJA ŠKOLA ANIMACIJE ANIMAFESTA 2024

Nagrada školi La Poudriere

Najčitanije iz rubrike