Autoglas
STIGAO I U HRVATSKU

Osvježeni Mégane: Više tehnologije za veći užitak u vožnji
Objavljeno 13. listopada, 2020.
Sada je novi Mégane prvi Renaultov kompakt opremljen plug-in hibridnim motorom kojim je ponovno dokazao svoju svestranost

Od predstavljanja prvog Renaulta Mégane 1995., četiri generacije tog modela prodane su u sedam milijuna primjeraka diljem svijeta. Sada je novi Mégane prvi Renaultov kompakt opremljen plug-in hibridnim motorom kojim je ponovno dokazao svoju svestranost. Prodaja novog Méganea u Hrvatskoj počela je u listopadu.

Prepoznatljiv dizajn linije R.S. Line proširio se na obitelj Mégane kako bi zamijenio prethodni dizajn linije GT Line - postojano obilježje ponude Renault Sporta na svim tržištima tijekom posljednjih 10 godina. Vanjski dizajn i unutrašnjost vozila poprimili su sportski izgled.

Prilagodljivost
Novi Mégane R.S. Line izvana krasi kultni potpis modela R.S. - spojler po uzoru na Formulu 1. Ističe se i svojom prednjom maskom s uzorkom u obliku pčelinjeg saća te posebnim 17-inčnim naplatcima Monthlery ili 18-inčnim aluminijskim naplatcima Magny-Cours.

Unutrašnjost uključuje elemente karakteristične za R.S. Line, kao što su sportska sjedala s bočnom potporom, umetci u dizajnu ugljičnih vlakana, sportski upravljač presvučen perforiranom kožom s dvostrukim R.S. dijamantom i sportske aluminijske papučice. Crna unutrašnjost, naglašena crveno-sivim šavovima presvlaka i ručice mjenjača, pretvara vozačevo mjesto u pravi kokpit. Dizajn R.S. Linea obogaćen je dodatnim sportskim značajkama kako bi se kupci još snažnije povezali s Renaultovim nasljeđem u Formuli 1.

Ponuda motora novog Méganea sada je proširena hibridnim motorom E-TECH Plug-in. Ova tehnologija nudi optimalnu prilagodljivost i električno iskustvo vožnje, pri čemu smanjuje emisije CO2 i potrošnju goriva, čak i tijekom duljih putovanja. Punjivi hibridni motor E-TECH Plug-in snage je 160 KS i dostupan je već od srednje razine opreme do inačice R.S. Line kako bi u doživljaju električne vožnje mogao uživati još veći krug vozača. E-TECH Plug-in hibrid najprije će biti dostupan za novi Mégane Grandtour, a kasnije i za kompaktnu izvedbu.

Potrošnja
Baterija motora E-TECH Plug-in kapaciteta 9,8 kWh (400 V) omogućuje 50 km dometa uz maksimalnu brzinu od 135 km/h u mješovitom ciklusu (WLTP) i do 65 km u gradskoj vožnji u potpuno električnom načinu rada.

U gradskoj vožnji Mégane E-TECH Plug-in troši 1,3 l/100 km i ispušta 28 g CO2/km (prema WLTP-u). Iako se dio prtljažnika koristi za pohranu kabela, Mégane E-TECH Plug-in hibrid zadržao je modularna rješenja po kojima je poznat, kao što je stražnja klupa Easy Break koja se preklapa u ravnu podnicu i suvozačevo sjedalo koje se može preklopiti prema naprijed. Obujam prtljažnika inačice Grandtour iznosi 447 litara.

Novi Mégane i dalje nudi Alijansin 1,3-litreni benzinski motor TCe s filtrom krutih čestica. Dostupan je u inačicama sa 115, 140 i 160 KS. Inačica snage 115 KS dostupna je isključivo u kombinaciji sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem. Motor snage 140 KS dostupan je sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem ili sedmerostupanjskim automatskim mjenjačem EDC, dok motor snage 160 KS dolazi isključivo sa sedmerostupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom EDC.

Za vozače koji godišnje prelaze puno kilometara novi Mégane dostupan je sa 115 KS snažnim 1,5-litrenim dizelskim motorom.

Milan Bugarić

CIJENE MODELA
Što se tiče cijena na hrvatskom tržištu, početni benzinski model, ZEN TCe 115 FAP, do registracije stoji 143.000 kuna, dok za bazni dizel, ZEN Blue dCi 115, treba izbrojati 149.700 kn. Grandtour E-TECH plug-in hibrid stoji pak 241.000 kuna. Prigodom lansiranja nove faze ovog modela, Renault nudi povoljno financiranje preko Renault Financiranja, uz popust od 6.000 kn, na četiri godišnje rate, bez kamata, pri čemu svaki kupac dobije četiri godine produljenog jamstva i četiri zimske gume.
9,8

kWh kapacitet je baterija motora E-TECH Plug-in