Novosti
OTKLANJANJE POTEŠKOĆA U MOBILNOJ I FIKSNOJ MREŽI

HT: Učinit ćemo sve da se to više ne ponovi
Objavljeno 30. rujna, 2020.
Glasovne usluge u mobilnoj i fiksnoj mreži Hrvatskog telekoma u srijedu su se normalno odvijale, zbog čega HT i dalje pojačano nadzire stanje u mrežama te će učiniti sve da se tako nešto više ne ponovi, ističu u srijedu za Hinu iz HT-a. Odgovarajući na upit Hine o trenutačnom stanju u fiksnoj i mobilnoj mreži te uslugama nakon problema s glasovnim uslugama, iz HT-a u srijedu ponovno ističu da je te poteškoće u utorak prouzročio tehnički kvar primijećen oko 10, a riješen oko 16 sati. Prioritet u normalizaciji prometa bio je usmjeren na hitne službe, a potom je stabiliziran promet za poslovne i privatne korisnike. "Manji dio korisnika imao je poteškoća i nakon stabilizacije prometa, no nakon resetiranja mobilnog uređaja i to je otklonjeno", iznose iz HT-a. Svim korisnicima iznova se ispričavaju, poručujući da, ako slučajno još uvijek ne mogu koristiti HT-ove fiksne ili mobilne glasovne usluge, neka resetiraju, odnosno ugase i ponovno upale svoj mobilni uređaj. "Svjesni smo važnosti koje telekomunikacije i stalna povezanost imaju u svakodnevnom životu te njihovog utjecaja na poslovanje naših korisnika, a također smo svjesni i koliko su telekomunikacije vitalne za funkcioniranje hitnih službi te ćemo poduzeti sve što je u našoj moći kako bismo osigurali da se ovakva situacija više ne ponovi", poručuju iz HT-a. H
Možda ste propustili...