Dome slatki dome
INICIJATIVA BIRAJ ZELENO

Mladi svjesni važnosti održivog načina života
Objavljeno 1. listopada, 2020.
Čistu vodu valja očuvati od onečišćenja jer je to uvjet opstanka budućih generacija, svaka je akcija hvalevrijedna

U digitalnoj kampanji Biraj Zeleno, koju je Nestlé Adriatic pokrenuo tijekom ljetnih mjeseci, mladi u Hrvatskoj pokazali su kako su zainteresirani za temu zaštite okoliša i kako su spremni naučiti više.

Kampanja se sastojala od edukativnih članaka u kojima su se uz pomoć relevantnih stručnjaka dijelili praktični savjeti o smanjuju količine upotrebe vode, plastike i upravljanja otpadom, s naglaskom na otpadu od hrane, a poznati hrvatski influenceri na maštovite načine pokazivali su kako ih provode u praksi, u čemu ih je podržalo više od 25.000 pratitelja. Važni ambasadori kampanje Biraj Zeleno bili su i zaposlenici kompanije koji su se i sami aktivno uključili.

„Povrh globalne obaveze da će do 2025. godine 100 % naših pakiranja biti od materijala koji će se moći ponovo iskoristiti ili reciklirati, potiče se pozitivan utjecaj na okoliš. Korištenje jednokratne plastične ambalaže sveli smo na minimum te potičemo sortiranje i recikliranje otpada. Sudjelujemo u akcijama čišćenja kroz koje smo prošle godine prikupili 500 kilograma otpada iz okoliša. Edukativna kampanja Biraj Zeleno ima za cilj podizanje svijesti građana sa željom da motiviramo što veći broj ljudi“, izjavila je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija.

Hrvatska ima najviše zalihe pitke vode u Europi prema istraživanju Eurostata iz 2019. godine, pa je u kampanji stručnjak za vodne resurse, dr. sc. Željko Dadić, dipl. ing. bioteh., istaknuo kako je na svima nama da bogatstvo čiste vode očuvamo od onečišćenja jer je to uvjet opstanka budućih generacija, a svaka je pojedinačna akcija hvalevrijedna.

Smanjenje količine upotrebe plastike jedan je od gorućih problema današnjice, posebice kada znamo da svakodnevno čak 100 milijuna plastičnih boca završi u smeću, a od kojih se većina ne može razgraditi u prirodi. Važno je naglasiti da je plastika po svojim svojstvima izvrstan materijal i teško danas možemo zamisliti život bez nje. Okoliš ćemo zaštititi tako da ne bacamo iskorištenu plastiku, a smanjenjem korištenja plastike čuvat ćemo resurse.

Jasminka Knežević
Otpad od hrane
Smanjenje otpada od hrane postaje sve aktualnija tema za očuvanje okoliša jer se u Hrvatskoj prema posljednjim istraživanjima baca čak 75 kg hrane godišnje po jednom stanovniku. Prema statističkim podacima u EU-u se baca hrane u vrijednosti od oko 150 milijardi eura godišnje. Mr. sc. Marijan Katalenić, stručnjak za sigurnost i kvalitetu hrane, istaknuo je u kampanji kada bi se ta svota novca utrošila na razvoj obnovljive i potpuno razgradive ambalaže, kao i u dobar distributivni lanac i punktove za doniranje hrane potrebitima, tada bi se sačuvao okoliš, ali i ljudski životi.
Možda ste propustili...

ISKORISTITE VREĆICE OD ČAJA

Štite i hrane biljke

ČIST I ORGANIZIRAN

Dobra preglednost u hladnjaku

DETALJI ZA VRTOVE I TERASE

Užitak i odmor u toplim danima

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

TEST: EINHELL PICOBELLA

Dovedite lako svoju terasu i okućnicu u red

2

DIZAJN: INSPIRACIJE ZA UREĐENJE

Prostorni sklad za ugodan život

3

STANOVANJE : VRTNE OGRADE

Zanimljiva, jedinstvena, ali i vrlo funkcionalna