Osijek
POVEZIVANJE ISTOKA I ZAPADA

Radove na šetnici usporava visok vodostaj Drave
Objavljeno 30. rujna, 2020.

Radovi na šetnici uz Dravu koji bi optimistično do kraja 2022. godine trebali povezati istok i zapad Osijeka, posljednjih dana raduju Osječane. Na oba dravska gradilišta nakon ljetnih mjeseci vidljive su nove vizure, unatoč činjenici da se otežano radi zbog neuobičajeno visokog vodostaja.

Izvođači radova - grupacija Hidrogradnja d.o.o., Osijek Koteks d.d. i Vuka d.d. - poručuju da radovi dobro napreduju. Inače, previđeni rok radova za dionicu Stara luka Tranzit je pet godina, no iz Ministarstva zaštite okoliša i energetike lani je najavljeno kako će se učiniti sve što je moguće da se skrati na tri godine. Dok bi dionica koja obuhvaća kompletnu rekonstrukciju donjodravske obale trebala biti završena do kraja 2021. godine.



"Sve do srpnja s radovima smo bili i ispred rasporeda, no onda smo morali usporiti zbog visokog vodostaja koji se neočekivano pojavio i zadržao duže negoli se moglo očekivati. Naime, tako visok vodostaj u srpnju i kolovozu kakav smo imali ovoga ljeta nešto je neuobičajeno. No, to na znači da radovi stoje, radi se ono što se može. Kada je u pitanju dionica Stara luka Tranzit trenutačno je na redu nasipavanje pijeska u lukobran koji će tako mirovati kroz zimu, dok na donjodravskoj obali dobro napredujemo s postavljanjem stabilizacijskog madraca. Kako bi se radovi intenzivirali, čekamo da vodostaj padne na bar minus 50", kaže Nenad Cigić, direktor Hidrogradnje d.o.o. Osijek.


Podsjetimo, radovi uz Dravu kod Tranzita počeli su u ožujku 2019., dok je donjogradska obala u to vrijeme već trebala biti gotova. No, to se nije dogodilo zbog problema u poslovanju Vodogradnje, koja je potom otišla i u stečaj.

Ivana Solar
Preporod zapuštene donjogradske šetnice
Projekt donjodravske šetnice vrijedan je 27 milijuna kuna te obuhvaća kompletno uređenje prostora uz Dravu od Trga Nikole Tesle do vojarne Vrbik, koji bi trebao u dužini od 840 metara sadržavati pješačku i biciklističku stazu s drvoredom i odmorištima. Posla je mnogo. U velikom dijelu ruši se stara obaloutvrda te gradi nova koja u korito rijeke Drave ulazi čak 12 metara. Sve kako bi se stvorio prostor za prostranu šetnicu sa svim popratnim urbanim i hortikulturnim sadržajima te kompletno infrastrukturalno uređenje dugo zanemarivane donjogradske obale koja se proteže uz šetnicu.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike