Učionica

PRESS objava o održanom 3. Forumu ICT-društvo: Novi mediji, nova društvena realnost
Objavljeno 1. listopada, 2020.
Panelisti su raspravljali kako novi mediji transformiraju društvo, komentirali nove medije u politici i izbornim kampanjama te utjecaj novih medija na brendiranje u gospodarstvu.
U petak, 3. srpnja 2020. u Auli glagoljice Ekonomskog fakulteta u Osijeku održan je 3. Forum ICT-društvo na temu „Novi mediji, nova društvena realnost“. Forum je, uz odobrenje Stožera civilne zaštite OBŽ-a i uz poštivanje svih aktualnih protuepidemijskih mjera (prilagođen kapacitet, fizički razmak, dezinfekcija ruku, maske za lice) okupio 50- ak sudionika te još otprilike toliko onih koji su događaj pratili putem mrežnog prijenosa.


Panelisti su raspravljali kako novi mediji transformiraju društvo, komentirali nove medije u politici i izbornim kampanjama te utjecaj novih medija na brendiranje u gospodarstvu. Uvodničari su bili Luka Prošić iz Infobipa, Krešimir Macan, Manjgura, i Davor Bruketa iz Bruketa&Žinić&Grey. Ni panelisti nisu bili ništa manje zvučna imena u svojim područjima – a o kome je riječ, pročitajte u nastavku.


Prije panela o gospodarstvu predstavljena je i Udruga Glas poduzetnika – putem Zooma javila se koordinatorica rada udruge Maruša Stamać, a uživo Nandino Lončar, koordinator lokalnog ureda Osijek koji okuplja članove Osječko-baranjske županije, ujedno i suorganizator Foruma.


Glavni su partneri ovogodišnje konferencije Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku (AUKOS), Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek (FERIT), Ekonomski fakultet u Osijeku (EFOS) i Grad Osijek.


Organizatori su Foruma ICT-društvo Anđelko Milardović (Institut za europske i globalizacijske studije, Split), Tomislav Cerovec (HRT, Zagreb) i Nandino Lončar (Opt in consulting, Osijek).

Nandino LONČAR
Program


Prvi panel: Kako novi mediji transformiraju društvo?


Uvodno izlaganje: Luka Prošić (voditelj tima tehničke prodaje, Infobip, Zagreb/ Vodnjan) [virtualno]


Panelisti:





       Kruno Miličević (prodekan, FERIT Osijek)


       Marita Brčić Kuljiš (izvanredna profesorica, FFST, Split)


       Hrvoje Balen (član Uprave, Algebra, Zagreb)








       Boris Crnković (dekan, EFOS, Osijek)


       Anđelko Milardović (znanstveni savjetnik u trajnom zvanju, Institut za migracije i narodnosti, Zagreb)





Moderator: Tomislav Levak (Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku)


Drugi panel: Novi mediji u izbornim kampanjama


Uvodno izlaganje: Krešimir Macan (stručnjak za odnose s javnošću, Manjgura, Zagreb)


Panelisti:





       Sunčana Glavak (zastupnica u Europskom parlamentu, HDZ, Zagreb)


       Bartol Šimunić (šef Kabineta, Ured PRH Zorana Milanovića, Zagreb)


       Ivana Pušonjić (freelance copywriter, izborni stožer Zorana Milanovića za PRH, Zagreb)


       Ivica Relković (savjetnik Stranke s imenom i prezimenom, Zagreb) [virtualno]


       Krešimir Macan (stručnjak za odnose s javnošću, Manjgura, Zagreb) Moderator: Tomislav Cerovec (HRT)





Treći panel: Novi mediji i brending


Uvodno izlaganje: Davor Bruketa (kreativni direktor i suvlasnik, Bruketa&Žinić&Grey, Zagreb) [virtualno]


Panelisti:





       Jo Kempen (predsjednica korporativnih komunikacija, Hrvatska pošta, Zagreb)


       Alen Nađsombat (direktor marketinga, NK Osijek, Osijek)


       Boris Rauš (direktor i suvlasnik, Bamboo Lab, Osijek)


       Ivica Horvat (suosnivač i direktor, Factory.hr, Virovitica/Osijek)





Petar Ćurić (izvršni direktor konferencije „Branding Hrvatske“, Pula) Moderator: Igor Rotim ()
Možda ste propustili...