Zdravlje

Zdravo grickanje: Banane, suho voće, zobena kaša
Objavljeno 21. rujna, 2020.
Radna sposobnost ovisi o tome kakve vam je kvalitete bio san, i što ste jeli. Naravno, ovisi i o tome motivira li vas posao, ali prehrana je oduvijek izravno utjecala na to hoćete li biti energični ili letargični. Svatko tijekom dana nešto prezalogaji, no tada uglavnom odabare nezdrave grickalice. No, samo je nekoliko dana dovoljno da se naviknete na grickanje zdrave hrane, a vaš će vam organizam biti zahvalan. Postoji pet različitih obroka koji će vam osigurati dostatno energije za rad.

Sušene komadiće banane, marelice i jabuke sada možete pronaći u manjim pakiranjima koja možete ponijeti u torbi. Osim toga, možete ih kupiti u rinfuzi i dio ponijeti na posao. Sušeno je voće bogato željezom i vitaminima važnim za energiju.

Ubacite neko svježe voće u torbu, ili čak i više komada, jer vam neće naškoditi. Voće vam može pomoći da ne dovedete svoj organizam u stanje dehidracije, jer većina sadrži poprilično vode.

Iako zobena kaša nije u širokoj upotrebi kod nas, bilo bi dobro da je uvedemo u svakodnevnu prehranu. Možete ju pomiješati s medom i mlijekom, i napraviti pravu energetsku bombu. Za doručak je, pak, preporučljivo pojesti je, primjerice, s nemasnim jogurtom. Krekeri od cijelih žitarica sjajni su za užinu, jer ćete postići osjećaj sitosti, a opet ćete unijeti dodatne hranjive sastojke u svoj organizam. Integralni su krekeri sjajni, jer nemaju nimalo dodanog šećera, naravno, ako preko njih ne namažete džem. Sjećate li se kada ste prije viđali svoju mamu ili baku kako samo operu svježu papriku i grickaju je? Postoji mnogo povrća koje možete jesti kao salatu, bitno je stvoriti naviku, a unijet ćete odličnu mješavinu proteina. J.Kn.
Voće vam može pomoći da ne dovedete svoj organizam u stanje dehidracije, jer većina sadrži poprilično vode
Možda ste propustili...