Ekonomija
PLAVE POLICE

U konkurenciji i "Špajz juhice" Martine Završki iz Darde
Objavljeno 16. rujna, 2020.
Predstavljen je projekt koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV. Mali hrvatski poduzetnici i startupovi će preko jedinstvenog TV formata gledateljima ispričati svoju poduzetničku priču o proizvodima koji su izloženi u posebnim "plavim policama" u SPAR supermarketima i INTERSPAR hipermarketima na 51 lokaciji diljem Hrvatske. Za sudjelovanje se prijavilo više stotina kandidata, a osam najboljih dobilo je priliku predstaviti svoje proizvode. Među njima je i Martina Završki iz Darde, koja će mirise bakine kuhinje donijeti sa svojim svježe pripremljenim "Špajz juhicama". Samo jedan od njih postat će HIT proizvod 2020. godine, a o tome će kupnjom proizvoda odlučiti kupci. D.Ku.
Možda ste propustili...

OD POČETKA TRAVNJA DO KRAJA LISTOPADA PLANIRANO OKO 758.000 LETOVA

Španjolski avioprijevoznici povećavaju kapacitete

NA MOSTARSKOM SAJMU 42 TVRTKE IZ RH

Planiraju poboljšati izvoz na tržište BiH

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

2

HRVOJE STOJIĆ, EKONOMSKI ANALITIČAR HUP-A

Turisti u Hrvatskoj troše oko 150 eura dnevno, u Italiji i Španjolskoj prosječno 250, a u Francuskoj 550

3

NA KOCKI IM JE KONKURENTNOST I RAST

Europske banke zahtijevaju status strateškog sektora