Ekonomija
"TJEDAN ODMORA VRIJEDAN“

U listopadu upola jeftinije brojne turističke usluge
Objavljeno 17. rujna, 2020.
Riječ je o projektu koji za cilj ima poticanje turističkog prometa, izjavio je Staničić

Od 16. do 25. listopada 2020. godine počinje akcija "Tjedan odmora vrijedan" Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice koja za cilj ima poticanje domaćih putovanja te podizanje razine turističke aktivnosti u razdoblju izvan ljetnih mjeseci.Kako navode iz Ministarstva turizma na svojoj web-stranici kroz ovu akciju omogućit će se građanima Hrvatske i svima zainteresiranima da posjete i upoznaju različite dijelove Hrvatske po 50 posto nižim cijenama na brojne turističke usluge; od smještaja, prijevoza, znamenitosti pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih doživljaja.


"Ovaj projekt je inicijativa kojom želimo našim građanima predstaviti sve ljepote i bogatstvo ponuda koje Hrvatska ima i nudi tijekom čitave godine. U ovoj korona turističkoj godini veliki doprinos turističkom prometu dali su domaći turisti, a naša želja je da domaći turisti u ostatku ove godine, ali i u godinama ispred nas, čine sve značajniji dio potražnje te da istražuju brojne ponude diljem našeg kontinenta i obale. U Tjednu odmora vrijednom tijekom listopada nudit će se brojne promotivne ponude koje će se objediniti na jednom mjestu, a namjera nam je ovu akciju nastaviti te održavati redovito tijekom većeg dijela godine“, istaknula je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.


Za sudjelovanje u akciji mogu se prijaviti svi poslovni i privatni subjekti iz turističkog sektora poput hotela, privatnih iznajmljivača, turističkih agencija, restorana, barova, nacionalnih parkova i parkova prirode, muzeja, galerija, prijevoznika, rent-a-cara, iznajmljivača plovila te subjekata zdravstvenog i lječilišnog turizma.


"Riječ je o projektu koji za cilj ima poticanje domaćeg turističkog prometa u razdobljima predsezone i posezone te u kojem sudjeluju pružatelji usluga u turizmu koji će tijekom promotivnog tjedna kreirati vrlo atraktivne i cjenovno dostupnije ponude za sve hrvatske građane “, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. Zdenka Rupčić

Domaće tržište dalo je snažan doprinos turističkim rezultatima
"Upravo je domaće tržište u ovoj izazovnoj godini dalo snažan doprinos u postignutim rezultatima s visokim udjelom od 20 posto u ukupno ostvarenim noćenjima. Vjerujem da će projekt biti vrlo dobro prihvaćen i u sljedećim godinama te da će pozitivno utjecati na povećanje turističke potrošnje unutar zemlje“, kaže Staničić. Prema podacima iz sustava eVisitor tijekom 2019. domaći turisti ostvarili su 2,4 milijuna turističkih dolazaka te 13,8 milijuna noćenja, odnosno oko 12 posto ukupnih dolazaka i noćenja u 2019. godini. U dosadašnjem dijelu turističke 2020. godine, prema trenutnim podacima iz sustava eVisitor, domaći turisti ostvarili su 1,3 milijuna dolazaka te 9,6 milijuna noćenja, odnosno oko 20 posto ukupnih turističkih dolazaka i noćenja u 2020. Iz HTZ-a pozivaju poslovne subjekte da se priključe projektu i unesu svoju ponudu na https://tjedanodmoravrijedan.hr/B2B/n
Možda ste propustili...

GOSPODARSKA NIŠA S VELIKIM POTENCIJALOM

Tržište privatnog zdravstva do 2028. bit će 1 mlrd. eura

PADA POTRAŽNJA ZA KEMIJSKIM PROIZVODIMA

Njemačka kemijska industrija je na dnu

Najčitanije iz rubrike