Ekonomija
STRATEGIJA

Koronakriza je pokazala snagu ICT sektora
Objavljeno 12. kolovoza, 2020.
"Istra je već odavno poznata kao vrhunska turistička destinacija, a tvrtke iz ICT sektora koje djeluju preko Strukovne grupe ICT Istre i HGK-a Županijske komore u Puli odlučile su kvalitetu života svog kraja dodatno brendirati kako bi privukle vrhunske profesionalce i kompanije", navode iz Hrvatske gospodarske komore (HGK). "Zato je izrađena Strategija brendiranja, koja promovira Istru kao idealno mjesto za život, rad i učenje. Cilj je stvaranje poticajnoga poslovnog okruženja u kojem će kompetencije sektora stvoriti znatne koristi ne samo za ICT tvrtke nego i za gospodarstvo cijele županije. Koronakriza je pokazala snagu ICT sektora, a sada je pravo vrijeme da se regija nametne i kao privlačno odredište za digitalne nomade. Za to je potrebna pomoć države, odnosno reguliranje takvog oblika rada koji će stručnjacima omogućiti da rade za bilo koju svjetsku kompaniju a uživaju sve životne blagodati lokalnog kraja", navode iz HGK-a. Z.R.
Možda ste propustili...

VOĆARSTVO MANJI UROD OVE GODINE DOŠLO DO BLAGE PROMJENE U SORTAMA JABUKA

Kvaliteta odlična, a tržište je već narušeno uvozom jeftinih jabuka

PROMJENE NA VRHU TRGOVAČKOG DIVA

Imenovana nova članica Uprave Pevexa

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

REKORDI U RATARSTVU

Proizvodnja kukuruza najbolja u deset godina

2

POMOĆ SEKTORU

Iskorištena Vinska omotnica

3

EUROPSKA UNIJA I EUROZONA

Rast u graditeljstvu