Autoglas
KOLEOS RENAULTOV SUV S TURBODIZELSKIM MOTOROM

Vrhunski spoj ljepote, luksuza i modernizma
Objavljeno 4. kolovoza, 2020.
Osvježena druga generacija Renaulta Koleosa plijeni izgledom, ali i vrhunskim komforom, kako za vozača tako i za putnike

I prije nego što smo ga dobili na test, znali smo da se najveći Renaultov SUV proljepšao, no nakon sedmodnevne test-vožnje Renault Koleos Blue dCi 190 X-Tronic 4WD, i to s paketom opreme Initiale Paris, nadmašio je sva naša očekivanja. Osvježena druga generacija Koleosa plijeni izgledom, ali i vrhunskim komforom, kako za vozača tako i za putnike.

Promjene u dizajnu druge generacije Koleosa nisu radikalne, ali ipak čine razliku. Straga je to šire stop-svjetlo, elegantno ukomponiran prostor za registracijsku pločicu, ali i detalji zbog kojih je stražnji kraj sada povezaniji s prednjim, koji pokazuje puno kromiranih detalja. Koleos izgleda baš onako kako bi raskošni SUV trebao izgledati - dominantno. Vidi se na svakom koraku potpis francuskih dizajnera, ipak, što je dobro, nije pretjerano nametljiv i pretenciozan.

Koleos je dug 4673 milimetra, širok je 1843 mm, visina je, uključujući krovne šine, 1667 mm, međuosovinski razmak 2705 mm, a od podloge je podignut 189 mm. S obzirom na to da smo dobili testni model s paketom opreme Initiale Paris, vozač i suvozač mogu uživati u masažnoj opciji, hlađenim sjedalima od najbolje kože Nappa, koja ne mogu biti bolja i podesivija u svim smjerovima. Inače, oba su prednja sjedala električni podesiva. Vožnja od 300-tinjak kilometara bez stajanja podnosi se bez problema.

Dizelaš
Komfor ne zaobilazi ni putnike na stražnjim sjedalima. Čak i ako su ih tri, raspolažu s rekordnih 28,9 centimetara mjesta za koljena. Putnici na stražnjim sjedalima mogu podesiti nagib naslona, što je savršeno za duže putovanje.

Ugrađeni uspravni multimedijski sustav dijagonale 8,7 inča je zanimljiv, funkcionira dobro, lak je za korištenje i po njemu se vidi kako autoindustrija strelovito napreduje. Testni Koleos ima sustav prepoznavanja glasa koji se aktivira s upravljača kako bi se upravljalo sat-nav, telefonskim pozivima, aplikacijama, e-mailovima ili radiom. Na R-LINK trgovini dostupan je i katalog aplikacija dizajniranih za automobilsku upotrebu, uključujući navigacijski sustav utemeljen na zajednici i vrlo popularan Waze.

Koleos nudi dvije dizelske motorizacije - 1,7-litreni BluedCi, koji raspolaže sa 150 KS i 340 Nm, te moćniji, 2,0-litreni, BluedCi, od 190 KS i 380 Nm najvećeg okretnog momenta. Oba su motora standardno uparena s mjenjačima X-Tronic CVT, a snažniji raspolaže i 4 x 4 pogonom. Mi smo se vozili s tim jačim, koji lijepo povuče već iz niskih okretaja, i dosta je agilan prilikom pretjecanja. Potrošnja je na testu bila oko 7,7 litara, što je, s obzirom na to da Koleos nismo štedjeli, vrlo pristojno.

Prestižni Renaultov SUV Koleos 2.0 BluedCi 4WD Initiale Paris do registracije stoji 359.900 kuna. No ako želite Koleos s manje konja i luksuza, recimo, s opremom Zen i prednjim pogonom - 246.900 kuna do registracije.
Milan Bugarić
PROSTORA K’O U PRIČI
Koleos nema problema s odlaganjem stvari jer tu je prtljažnik obujma 579 litara, što je jedan od najboljih u klasi, a s preklapanjem stražnjih sjedala kapacitet raste do 1795 litara. U prtljažniku je i podnica s dvostrukim dnom, koje je pogodno za odlaganje manjih i tanjih stvari.

Što se tiče okomitog zaslona, on je, iako nije na razini onog u novom Cliju, lako razumljiv. No svima onima koji se odluče na kupnju Koleosa preporuka je da dobro prouče, dok su parkirani, sve dodirne opcije i da to nikako ne čine u vožnji.
7,7

litara na 100 km bila je prosječna potrošnja na test-vožnji
190

konjskih snaga ima 2.0 BluedCi 4WD motor
Putnici na stražnjim sjedalima mogu podesiti nagib naslona, što je savršeno za duže putovanje
Možda ste propustili...

OPENING OF THE SEASON

Nabrijani auti u Crikvenici

NAJPOZNATIJI HIBRID DOBIO VELIKO PRIZNANJE

Prius ima, iznutra i izvana, najbolji dizajn na svijetu