Zdravlje
LJETO NA SUNCE BEZ BRIGE

Razmazite kožu prije sunčanja
Objavljeno 27. srpnja, 2020.
Ulje pšeničnih klica prirodni je izvor vitamina E te omogućuje bržu regeneraciju i smanjuje neugodno ljuštenje kože
Ulje pšeničnih klica prirodni je izvor vitamina E te omogućuje bržu regeneraciju i smanjuje neugodno ljuštenje kože
 
Kako zadržati lijepu boju

Za zadržavanje preplanule boje dobro je koristiti pripravke bogate beta-karotenom. Kožu treba njegovati hidratantnim tonicima i mlijekom za tijelo koje bi trebalo sadržavati ulje pšeničnih klica, kokosovo ulje ili shea maslac
 
Koži je potrebno mnogo vode

Kožu je potrebno zaštititi i adekvatnim unosom tekućine u organizam tijekom cijelog dana. Ako provedete veći dio dana na suncu, bit će potrebno i nekoliko litara vode radi obilnog znojenja. Izbjegavajte alkohol i gazirane napitke.
 
Kada je UV indeks visok

Kada je UV indeks između 0 i 2, opasnost od UV zračenja je minimalna. Indeks 3 i 4 smatra se niskim, a 5 i 6 je srednji. Opasni su visoki indeksi (od 7 do 9) i vrlo visoki – 10 i više. Zaštitimo se tako da se ne izlažemo suncu između 11 i 16 sati.
 
Zaštita pola sata prije sunčanja

Primjena odgovarajuće količine proizvoda, dajući mu dovoljno vremena da se apsorbira, prije izlaganja suncu i ponovna primjena često imaju ključne uloge u osiguravanju da koža primi i održi potrebnu razinu zaštite. Zaštitu nanesite 30 minuta prije sunčanja i obnavljajte svaka dva sata.
 
Važno je odabrati pravi zaštitni faktor

Nemojte boraviti na izravnom suncu, posebno kad je najintenzivnije. Tamo gdje hlad nije dostupan, stvorite svoj: prekrijte tijelo laganom odjećom i šeširom. Zaštitite izložena područja vašeg lica i tijela preparatom za zaštitu od sunca koji je posebno formuliran kako bi odgovarao vašoj dobi, tipu i stanju kože. Važno je odabrati proizvod za zaštitu od sunca s optimalnim zaštitnim faktorom (SPF) za vašu kožu. SPF pomnožen s prirodnom zaštitom kože u minutama označava maksimalnu duljinu vremena u kojemu možete izložiti kožu suncu bez rizika od oštećenja. SPF zaštita ovisi o korištenju pravih količina proizvoda, pa je najsigurnije da ostanite na suncu samo 60 % vremena od onog koje SPF dopušta.
Jasminka Knežević
Kako zadržati lijepu boju
Za zadržavanje preplanule boje dobro je koristiti pripravke bogate beta-karotenom. Kožu treba njegovati hidratantnim tonicima i mlijekom za tijelo koje bi trebalo sadržavati ulje pšeničnih klica, kokosovo ulje ili shea maslac
Koži je potrebno mnogo vode
Kožu je potrebno zaštititi i adekvatnim unosom tekućine u organizam tijekom cijelog dana. Ako provedete veći dio dana na suncu, bit će potrebno i nekoliko litara vode radi obilnog znojenja. Izbjegavajte alkohol i gazirane napitke.
Kada je UV indeks visok
Kada je UV indeks između 0 i 2, opasnost od UV zračenja je minimalna. Indeks 3 i 4 smatra se niskim, a 5 i 6 je srednji. Opasni su visoki indeksi (od 7 do 9) i vrlo visoki – 10 i više. Zaštitimo se tako da se ne izlažemo suncu između 11 i 16 sati.
Zaštita pola sata prije sunčanja
Primjena odgovarajuće količine proizvoda, dajući mu dovoljno vremena da se apsorbira, prije izlaganja suncu i ponovna primjena često imaju ključne uloge u osiguravanju da koža primi i održi potrebnu razinu zaštite. Zaštitu nanesite 30 minuta prije sunčanja i obnavljajte svaka dva sata.
Važno je odabrati pravi zaštitni faktor
Nemojte boraviti na izravnom suncu, posebno kad je najintenzivnije. Tamo gdje hlad nije dostupan, stvorite svoj: prekrijte tijelo laganom odjećom i šeširom. Zaštitite izložena područja vašeg lica i tijela preparatom za zaštitu od sunca koji je posebno formuliran kako bi odgovarao vašoj dobi, tipu i stanju kože. Važno je odabrati proizvod za zaštitu od sunca s optimalnim zaštitnim faktorom (SPF) za vašu kožu. SPF pomnožen s prirodnom zaštitom kože u minutama označava maksimalnu duljinu vremena u kojemu možete izložiti kožu suncu bez rizika od oštećenja. SPF zaštita ovisi o korištenju pravih količina proizvoda, pa je najsigurnije da ostanite na suncu samo 60 % vremena od onog koje SPF dopušta.
Možda ste propustili...

UNATOČ EPIDEMIOLOŠKOJ SITUACIJI

Važno je ostati aktivan

NUTRICIONIZAM PREDNOSTI FERMENTACIJE

Blagodati kiselog kupusa iskoristite već ove zime

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA POKRETAČ I KOORDINATOR SPORTA I REKREACIJE

Rekreacija na otvorenom je procvjetala

2

STUDIJA PREVIŠE VJEŽBANJA NIJE ŠTETNO

Svaki je korak važan za poboljšanje zdravlja srca

3

KORONAVIRUS

Imunitet traje najmanjea pet mjeseci