Tehno

1152 sudionika uživo pratila program Road to WinDays
Objavljeno 10. srpnja, 2020.
Prvi Road to WinDays online program uživo su pratila 1152 sudionika, a donio je tri predavanja i okrugli stol o event industriji.


Program se emitirao iz WinDays studija u zagrebačkom Mozaik Event Centru. Sudionici su ga mogli pratiti preko live streama


te postavljati pitanja predavačima i panelistima, a snimku je moguće pogledati i naknadno. Drugi Road to WinDays održat će se početkom rujna i sudionike uvesti u teme konferencije uživo. Tematski aktualan program bavio se izdržljivošću IT sustava, sigurnošću u situaciji rada od kuće te umjetnom inteligencijom, a završio je panel-raspravom na temu budućnosti event industrije. Ilija Ranogajec (Span) objasnio je kako su IT sustavi preživjeli lockdown. Na pitanje sudionika jesu li IT sustavi bili spremni na koronakrizu, odgovorio je da jesu, no da internet provideri nisu bili spremni na količinu prometa koju smo generirali od kuće. Igor Pavleković (Microsoft) upozorio je na najčešće vrste sigurnosnih napada te savjetovao kako ih prepoznati i zaštititi se. Istaknuo je da je statistički od milijun e-mailova koje je Microsoft procesuirao, 60.000 sadržavalo maliciozan kod vezan uz COVID-19, a tijekom ožujka ukupna količina poruka sa sadržajem na temu COVID-a povećala se za 84 %. Da bi se sigurno radilo od kuće, tvrtke trebaju omogućiti pristup aplikacijama s udaljenosti, upravljati uređajima i aplikacijama te zaštititi korporativne resurse. Filip Glavota bavio se umjetnom inteligencijom iz perspektive "običnog smrtnika". Naveo je nekoliko zanimljivih primjera primjene umjetne inteligencije: OpenAI "istrenirao" je robotsku ruku da nauči složiti Rubikovu kocku i izgenerirao model koji može samostalno složiti tekst (nakon što je "učio" pisati na bazi osam milijuna tekstova).


Na panelu Fizički, hibridni i virtualni eventi – kakva je budućnost event industrije Tomislav Tipurić (Nephos) moderirao je razgovor u kojemu su sudjelovali Ivan Burazin (Shift Conference), Željko Krizmanić (Eventa01), Tea Krpan (Mozaik grupa) i Igor Pavleković (Microsoft). Komentirali su da su virtualni eventi pred organizatore postavili brojne izazove i zahtijevali niz prilagodbi, a globalno je ključno pitanje kako ih monetizirati.
Jasminka Knežević
Najčitanije iz rubrike