Osijek
POSLOVNO-TRGOVAČKI CENTAR

Eurodom postaje novo društveno središte grada
Objavljeno 23. lipnja, 2020.
- O svom trošku uređujemo prostore prema željama zakupnika - kaže Kovačić

Od samog početka realizacije Eurodom je privlačio pozornost javnosti, a nakon gradnje "blizanci" su postali najviša građevina poslovne namjene u cijeloj Slavoniji te se nestrpljivo očekivalo popunjavanje tog objekta. Iako su određeno vrijeme vlasnici objekta tomu pristupali s određenom rezervom, u posljednjih godinu dana "klupko se počelo odmotavati".


Društvo First Property u ime investitora Euro Daus d.d. vodi komercijalizaciju Eurodoma, a za Žarka Kovačića, njegova direktora, Eurodom je prvoklasni poslovni mješoviti centar.

- Takvi su centri budućnost poslovnih nekretnina, imaju raznovrsne sadržaje u samom objektu, koji živi i nakon što zaposlenici u uredskim prostorima završe posao. Ono što ga čini jedinstvenim u osječkim okvirima, to je da mi, u suradnji s investitorom Euro Daus d.d., o svom trošku uređujemo prostore prema željama zakupnika u prvoklasnom standardu. Naime, u Osijeku je moguće i jeftinije zakupiti prostore nego u Eurodomu, ali ih, nakon ugovora o zakupu, sami morate urediti ili vlasnik dijelom participira u uređenju. Ipak, i nakon uređenja ti su prostori drugorazrednog standarda. Cilj najsuvremenijih poslovnih prostora jest da se zaposlenik u njima osjeća dobro i sretno, a njegova produktivnost dodatni je jamac kvalitete još uspješnijih i bogatijih tvrtki. Takav naš koncept do sada su prepoznali brojni zakupnici - kaže Kovačić.


Najveći je Transcom, na 3300 četvornih metara, zatim Barrage, Span, TV Studio Moderna, HEP Opskrba, Kws, Sveučilište Algebra, Typeqast, Hrvatska udruga poslodavaca, Intesa Sanpaolo International VS itd. Unatoč izazovnim vremenima, za sljedeći mjesec naš sugovornik najavljuje potpisivanje još dva ugovora o zakupu.


- Vidimo da se i zakupnici osjećaju sigurno u našem centru, imamo 800 garažnih parkirnih mjesta, prostrane lobije i recepcije, čak 13 brzih dizala, tako da je u vrijeme epidemije komunikacija brza, nema čekanja i okupljanja u zajedničkim prostorijama. Otvorili smo i suvremenu restauraciju i "Cigar bar" s terasom, sve na površini od tisuću kvadrata, za potrebe zaposlenika u centru. Samo prvoklasni i sigurni poslovni centri moći će računati na rast prihoda i renti - ističe Kovačić.

Nadalje kaže kako im nije cilj nadmetati se s ostalim trgovačkim centrima u Osijeku, jer svojom površinom, ponudom i konceptom to ne mogu. Stoga su promijenili koncept i dio trgovačkog centra uredili za uredske prostore. Drugi, treći i četvrti kat upravo su popunjeni uredima i do kraja će ljeta 750 zaposlenika raditi u njima. Sada preostaju niži, trgovački, katovi.


- Znači, od gradskog trgovačkog centra napravili smo kvartovski trgovački centar, okrenut lokalnoj zajednici, koji će biti središnje mjesto rada, kupnje, drugovanja i socijalizacije. Nedavno smo otvorili trgovinu lanca Pepco, koja radi izuzetno dobro i ostvaruje jedan od najvećih prometa u Pepcovim trgovinama u Hrvatskoj. Stoga smo u pregovorima s još dva maloprodajna brenda. Otvoreni smo i za lokalne poduzetnike, koji su dobrodošli. Tako nam je nedavno pristupila jedna "mala poduzetnica" iz Darde. Uvidjeli smo da je njezin proizvod dodana vrijednost i za lokalnu zajednicu i za sam centar. Ponudili smo sudjelovanje u opremanju prostora. Vjerujemo u naš zajednički uspjeh. U tom smislu i poslovanje u Osijeku vidim kao jedan takav, dobar, znak i izraz nade i povjerenja u radne i stvaralačke mogućnosti hrvatskih ljudi hrvatskoga istoka. Svi zainteresirani poduzetnici pozvani su biti dijelom priče o usponu uspješne Hrvatske. Naime, uspjeh svih nas najviše ovisi o onima koji imaju hrabrosti, umijeća i dara da prepoznaju priliku u onome što možda mnogi ne vide. Mi koji stvaramo temeljnu prepostavku za razmah novih poticaja, nudimo prostor za poslovne aktivnosti dio smo te priče o uspjehu. Naše je da takve osobe prepoznamo i damo im priliku da neometano i sigurno svoje zamisli provedu u djelo. Pridružite nam se u ovom pothvatu u našem zajedničkom domu - kaže naš sugovornik.

Ciljana skupina korisnika usluga centra su osim zaposlenika Eurodoma i stanovnici i zaposleni u okruženju, studenti i drugi. Tomu treba dodati studente Sveučilište Algebra i polikliniku Agram. Naime, više od 2000 Algebrinih studenata i Agramovih klijenata mjesečno dolazi u centar.
- Uz Tvrđu, koja se obnavlja i vraća joj se njezino zasluženo značenje, obližnje Sveučilište te uz najpotentnija gradska naselja Vijenac i Sjenjak, već će sutra Eurodom postati novo društveno središte i stjecište Osijeka - kaže zaključno Kovačić.


Dario Kuštro
750

zaposlenika do kraja ljeta radit će u uredskim prostorima na 2, 3. i 4. katu Eurodoma
LJUBLJANA I OSIJEK
Kovačić je ponudio zanimljivu usporedbu. “Radio sam i u Ljubljani. Kad je usporedim s Osijekom, vidljiva je jedna razlika. U Ljubljani bolje stojeći slovenski seljak dolazi kupovati u grad, a hrvatski je seljak siromašniji te je Osijek okrenut sebi, svojim stanovnicima, kao neka nevelika potrošačka enklava. Ono što su poslovna očekivanja, jačanje je privatnog kapitala”, kaže Kovačić te tu navodi primjer inozmenog ulaganja u NK Osijek.
Možda ste propustili...

ECO CITY WASTE FEST

U Osijeku prvi Festival otpada

ŽUPANIJA POMOGLA U ORGANIZACIJI TERENSKE NASTAVE

Učenici livanjskog kraja u Vukovaru

Najčitanije iz rubrike