Regija
BARANJSKA ČISTOĆA PODIŽE I PRIHODE I ULAGANJA

Sortirnica će smanjiti veliki trošak zbrinjavanja otpada i otvoriti više radnih mjesta
Objavljeno 23. svibnja, 2020.
BELI MANASTIR - Prošlogodišnja dobit od 206.000 kuna dobar je razlog za optimizam.Sama dobit, kao iznos rezultata, nije bitna kao razlika, odnosno ostatak, nakon pokrića rashoda, nego je puno važnija kao sadržaj koji je funkcionalno ovisan o tom rezultatu. Tvrdi to Damir Paulić, direktor Baranjske čistoće, tvrtke koja se skrbi o svebaranjskom otpadu.

- Ovdje je svakako najvažnije kretanje prihoda, kretanje investicija, sadržaja poslovnih aktivnost, dakle potreba korisnika i zapošljavanja. Naše kretanje prihoda je izvanredno i ostvarili smo nemoguće jer smo preskočili gotovo sve tvrtke u našoj bližoj okolici. Ostvariti pomak prihoda u razdoblju od tri godine za pet milijuna kuna jedan je od najuspješnijih trendova u okolici i zauzeli smo prvo mjesto - objašnjava.

Nastavlja kako se priča ne temelji samo na financijskim pokazateljima nego i na činjenicama da su provedena velika ulaganja u dugotrajnu imovinu (kamioni, strojevi, alati, ostala oprema...), u iznosu većem od šest milijuna kuna, koja će do kraja ovog razdoblja završiti na desetak milijuna kuna. Velik dio odnosi se na buduću sortirnicu, koja će biti prva u cijeloj regiji, što se odnosi na komunalne tvrtke u vlasništvu jedinica lokalne samouprave. Ističe kako će puštanje sortirnice u rad u znatnoj mjeri utjecati na snižavanje troškova, drugim riječima, zaradu, jer dio otpada tvrtkama sličnim Baranjskoj čistoći stvara goleme financijske probleme, koji se mjere u stotinama tisuća kuna.

- Velik se novac troši na zbrinjavanje otpada. Nešto smo morali učiniti, pa smo dio buduće sortirnice, koja bi rad trebala početi na ljeto ove godine, izgradili sami. Od vlastitih sredstava, preko javne nabave, nabavit ćemo svu potrebnu opremu, pa ćemo krenuti u ovaj posao - priča Paulić.

Naglašava kako će za opremu, poput vozila specijaliziranog za odvoz staklenog otpada, drobilice i ostalog, izdvojiti približno 2,5 milijuna kuna. Ono što je najvažnije, planirano je otvaranje nekoliko novih radnih mjesta, što je u ovoj, prilično teškoj, ekonomskoj situaciji najvažnije. Ne propušta priliku istaknuti kako su u posljednje vrijeme zaposlili tridesetak novih radnika i kako su osigurane brojne mogućnosti korisnicima. Tvrdi da cijena javne usluge gospodarenja otpadom nije podizana i jedna je od najnižih u Hrvatskoj. Podsjeća i kako su odnedavno pokrenuli novi način rada, koji će se primjenjivati parcijalno.

- Radi se o proširenom radnom vremenu, što je iz prethodnog razdoblja poznato pod imenom “ko.RAD”, a znači preraspodjelu radnog vremena u dvije smjene, drugim riječima, dva puta po šest sati. Naši poslovni centri, zahvaljujući primjeni “ko.RAD-a”, već su otprije dostupni cjelodnevno, od 7 do 19 sati. Odnedavno smo prošireno radno vrijeme uveli i za pogrebni ured. Osnovanost ovakve organizacije rada bolja je prisutnost u radnim aktivnostima i dostupnost građanima te izbjegavanje nepotrebnog dupliranja radne opreme. Pokazalo se da postoje bolji učinci iako se radi u manjim timovima i manji broj sati, uz iste plaće - ističe Paulić. Ivica Getto
206

tisuća kuna prošlogodišnja je dobit Baranjske čistoće i razlog za optimizam
Možda ste propustili...

U BELIŠĆANSKOJ KNJIŽNICI

Nova kreativna radionica za djecu

DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA PROVODI KATASTARSKU IZMJERU ZA DIO K. O. SEMELJCI

Utvrđuju se međe i ispravlja vlasništvo

Najčitanije iz rubrike