Objavljeno 18. svibnja, 2020.
DONJI MIHOLJAC
Gradonačelnik Donjeg Miholjca donio je odluku o organizaciji rada Gradske uprave u vrijeme trajanja epidemije COVID-19, a na temelju koje pročelnici upravnih odjela mogu odrediti rad od kuće za službenike. Najnovijom odlukom izvan snage stavlja se odluka o organizaciji rada Gradske uprave od 23. ožujka. Sukladno novoj odluci, od kuće može raditi službenik s kroničnim nezaraznim bolestima poput bolesti dišnih puteva, malignih bolesti, autoimunih bolesti, srčanih bolesti, hipertenzije i dijabetesa, a koji priloži odgovarajuću potvrdu liječnika.
Također, od kuće može raditi službenik roditelj djeteta koje je učenik nižih razreda i/ili polaznik ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, a koji ne udovoljava uputama epidemiološke službe (Uputa HZJZ 29. travnja 2020. - Djeca s kroničnim bolestima ili u doticaju s kroničnim bolesnicima), a koji priloži odgovarajuću potvrdu liječnika za dijete.
Rad službenika od kuće organizirat će se pod uvjetima da se na taj način može osigurati uredno izvršenje poslova. Službenik je obvezan rad od kuće obavljati radnim danom u propisano radno vrijeme na način i pod uvjetima koje utvrdi čelnik tijela.
Odluka o novoj organizaciji rada Gradske uprave Donjeg Miholjca u vrijeme koronakrize primjenjuje se od danas, 18. svibnja.
S. Fridl