Autoglas
SVEČANO U MAZDI UNATOČ PANDEMIJI KORONAVIRUSA

Stoti rođendan slavi posebnim izdanjem cijele palete modela
Objavljeno 7. travnja, 2020.

Kako bi proslavila svoju stotu obljetnicu, Mazda je otkrila posebno izdanje svih svojih modela koje krase vanjska bijela boja, bordo unutrašnjost te posebne značajke opreme. Čudesna automobilska kompanija iz Hirošime, koja nam je poklonila RX-7 s rotacijskim motorom, u Guinnessovu knjigu upisanu MX-5, pobjedu u 24 sata Le Mansa i najljepši dizajn automobila koji dolaze iz Japana, napunila je 30. siječnja točno sto godina. Toliko još nemaju ni neki poznatiji europski proizvođači, za razliku od tvrtke iz grada sa zapadnog dijela otoka Honšu. Doduše, prvo su proizvodili pluto, zatim trokolice, a prvi im je automobil bio i danas neodoljiva Mazda R360.

Posebno osmišljeni da proslave stogodišnjicu tvrtke, jubilarni modeli prepoznatljivi su po dvobojnoj kombinaciji vanjštine i interijera. S vanjskom bojom Snowflake White Pearlescent i bordo sjedalima i oblogama, oni su prepoznatljivi na prvi pogled. Uz sve to, sadrže mnoštvo detalja koji dodatno povećavaju ekskluzivnost. To uključuje oznaku za stotu obljetnicu na karoseriji, sredini kotača, privjesku za ključeve i utisnutu u naslone za glavu. Uz to, jubilarni MX-5 kabriolet ima i platneni krov u Dark Cherry boji.

Inače, nakon trokolica, u pedesetim godinama Mazda je počela izrađivati ​​kamione na četiri kotača, a 1960. godine tvrtka je proizvela svoj prvi serijski putnički automobil R360. Bio je to maleni automobil težak samo 380 kilograma, a motor zapremnine 0,36 litara isporučio je 16 konjskih snaga. Za mnoge je R360 predstavljao pametan i logičan izbor prijevoznog sredstva. Nakon skromnog starta, u idućih 10 godina Mazda je proizvodila već 24 različita modela.

Taj elegantni mikrocoupe pokazao se kao golemi prodajni uspjeh. Upravo je njegova kombinacija boja 60 godina kasnije nadahnula današnju generaciju dizajnera iz Hirošime. Prvotno je planirano da jubilarna edicija bude otkrivena na ovogodišnjem neodržanom sajmu automobila u Ženevi, a od prošlog tjedna su prvo ponuđeni japanskom tržištu gdje su krenule predbilježbe.

Ovisno o situaciji s koronavirusom, tijekom godine trebali bi stići i na druga prekomorska tržišta, pa i europsko. Modeli 100. obljetnice, Mazda2, Mazda3, Mazda CX-3, Mazda CX-30, Mazda CX-5, Mazda CX-8, Mazda6, plus RF i kabriolet MX-5, bit će dostupni na tržištu do kraja ožujka 2021. godine.

Mato Pavličević
Možda ste propustili...

OD PROŠLOG TJEDNA U PARIZU

500 Renaulta Zoe za Carsharing

ULAZE U VLASNIČKU STRUKTURU DVA PROIZVOĐAČA ELEKTRIČNIH VOZILA

VW u Kini ulaže 2,1 milijardu eura

Najčitanije iz rubrike