Novosti
NOVE MJERE OPREZA

U trgovnimama zapakirani kruh, barijere, razmak
Objavljeno 27. ožujka, 2020.

Iz dana u dan pojačavaju se zaštitne mjere u trgovinama koje su trenutno punktovi na kojima najveći broj građana ostvaruje ikakav osobni socijalni kontakt. Kruh i rinfuzni proizvodi prodaju se zapakirani, postavljaju se fizičke barijere za blagajnike te podne oznake za razmak između kupaca.

"Kako bismo pružili maksimalnu zaštitu svim svojim kupcima, u svim Spar i Interspar trgovinama počeli smo pekarske proizvode s polica i iz samposlužnih vitrina pakirati u jednokratnu ambalažu. Također, uveli smo pakiranja različitih doziranja i na suhu rinfuznu robu u košarama koja podrazumijeva orašaste plodove i sušeno voće. Ovime osiguravamo dodatne mjere prevencije za sve naše kupce kako bi se u nabavi osnovnih namirnica u svim našim trgovinama osjećali što sigurnije. Uz to, osigurali smo i vizualne oznake koje kupce pozivaju na pridržavanje obveznog razmaka od dva metra te ih pozivamo da se odgovornim ponašanjem pridržavaju svih mjera zaštite. Na taj način štitite sebe, naše djelatnike, ali i cijelu zemlju“, poručuju iz ove kompanije.

Pekarski proizvodi sada su zapakirani i u Lidlu te u Konzumu, koji je zbog sigurnost građana i svojih djelatnika ukinuo i distribuciju reklamih letaka. "Na samoposlužnim pekarnicama sada je moguće kupiti samo unaprijed zapakirane proizvode. Delikatesa se reže isključivo na inzistiranje kupca. Na blagajne postavljamo prozirne pregrade od pleksiglasa. Zbog sigurnosti svih koji sudjeluju u procesu dizajna, tiska i distribucije, odlučili smo da nećemo otisnuti ovotjedni i sljedeći broj kataloga. U svim prodavaonicama provode se pojačane higijenske i sanitarne mjere sukladno preporukama nadležnih institucija u cilju zaštite kupaca. Dostavljači dostavljaju samo do ulaznih vrata, ne ulaze u domove kupaca. Obvezno nose zaštitne maske i rukavice, a nakon svake dostave dezinficiraju opremu i sebe“, poručuju iz Konzuma.

Točke preporučenog razmaka su i u Kauflandu. "U svim našim trgovinama označili smo preporučeni razmak u redu kod aparata za povrat ambalaže, na uslužnom pultu i blagajnama, postavili smo besplatne gelove za dezinfekciju ruku, pojačali smo dnevno čišćenje i dezinfekciju površina u trgovinama, postavili smo higijenske stanice koje sadrže higijenske maramice i dezinfekcijska sredstva. Svi naši zaposlenici dobili su detaljne higijenske upute te ih redovito informiramo o svim aktualnostima. Držimo međusobni razmak od najmanje dva metra - i u dućanu i vani. Na taj se način može izbjeći širenje virusa. Pri plaćanju u trgovini preporučuje se korištenje debitnih i kreditnih kartica, po mogućnosti beskontaktnih. Što manje fizičkog kontakta, to je manja mogućnost zaraze“, poručuju iz Kauflanda. I.Solar
Apel inspekciji
HUP-ova Udruga trgovine uputila je apel Državnom inspektoratu da djelovanje na cijelom području RH bude usklađeno s uputama Nacionalnog stožera. Ako su prepoznate aktivnosti crnog tržišta, apeliraju na inspektorat da se evidentiraju i sankcioniraju te da se legalnim gospodarskim subjektima osigura slobodan protok, prodaja i dostava. Apeliraju i da kontrole budu primjerene okolnostima.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

ŽELJKO ZUBČIĆ, RAVNATELJ KBC-A OSIJEK, U BORBI ZA JOŠ JEDAN MANDAT

Nakon koronavirusa gradnja nove bolnice čini se laganom

2

JE LI ŠEF SDP-A SPOSOBAN ZA DRŽAVNU FUNKCIJU?

Nepoznavanje osnovnih činjenica kompromitira Davora Bernardića

3

ZAVRŠETAK SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA

Maturanti: Godinu ćemo pamtiti po svemu onom što nismo imali