Osijek
REKLAMACIJE NAKON PREKIDA PROMETA

HŽ vraća novac za karte, a učeničke će produžiti
Objavljeno 26. ožujka, 2020.
Tragom pritužbi nekih naših čitatelja da im Hrvatske željeznice nakon obustavljanja javnog prijevoza putnika u željezničkom prometu ne žele vratiti novac za mjesečne karte koje su kupili prije prekida prometovanja uvjetovanog epidemijom koronavirusa, kontaktirali smo Hrvatske željeznice kako bismo provjerili istinitost tih tvrdnji, odnosno hoće li i kako Hrvatske željeznice obeštetiti putnike koji su uslugu prijevoza već platili, ali je nakon uvođenja novih sigurnosnih mjera Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske ne mogu koristiti.

"Obavještavamo vas da informacija koju navodite nije točna. Od početka izbijanja epidemije bolesti COVID-19 HŽ Putnički prijevoz zaprimio je oko 800 zahtjeva za povrat novca za kupljene karte. S obzirom na to da je sukladno Odluci Stožera civilne zaštite RH od nedjelje, 22. ožujka, od 00.00 sati privremeno obustavljen javni prijevoz putnika u željezničkom prometu, molimo putnike koji nisu poslali zahtjeve za povrat novca zbog otkazivanja putovanja da zahtjeve pošalju na mail reklamacije@hzpp.hr ili na adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 000 Zagreb. Informacije o načinu ostvarivanja prava na povrat novca putnici mogu dobiti u izborniku Prava putnika, kao i na brojevima telefona 060 333 444 (cijena poziva iz fiksne mreže je 1,74 kn/min, a iz mobilne 2,96 kn/min, HT dd) i 01 3782 583 te e-mailu informacije@hzpp.hr.", stoji u odgovoru koji nam je poslala glasnogovornica HŽ Putničkog prometa Ivana Čubelić.

Svi putnici koji koriste usluge HŽ-a, uključujući studente i učenike, bit će, dakle, obeštećeni.

"Vezano uz upite koji se tiču povrata novca za sufinancirane učeničke i studentske karte, obavještavamo vas da će ispostavljene sufinancirane karte za ožujak vrijediti nakon ponovne uspostave željezničkog prijevoza, a ostalim će putnicima novac biti vraćen nakon što pošalju zahtjev za povrat novca za kupljene mjesečne ili pojedinačne karte. S obzirom na veći broj reklamacija vezanih uz povrat novca zbog obustave željezničkog prijevoza, molimo putnike za strpljenje i zahvaljujemo im na razumijevanju", odgovoraju iz HŽ-a.
I. Alilović
S obzirom na veći broj reklamacija zbog prekida željezničkog prijevoza, iz HŽ-a mole putnike za strpljenje
Možda ste propustili...

SA ZIMSKE SLUŽBE RAVNO NA KOMARACE

Počeli larvicidni tretmani u Bilju

GRAD OSIJEK I HRVATSKO NARODNO KAZALIŠTE U OSIJEKU

Zajedno u obnovi zgrade HNK-a

NA DAN PARLAMENTARNIH IZBORA

Trgovine koje rade 17. travnja

Najčitanije iz rubrike