Zdravlje
POTREBNO JE ŽELJETI POBOLJŠATI SEBE

Motivacija u sportu i sportskoj rekreaciji
Objavljeno 21. ožujka, 2020.
Motivacija je najvažniji dio mentalnog treninga za sve kategorije sportaša. Ona je pod utjecajem brojnih čimbenika, ali njom upravlja isključivo sportaš. Najčešće korištena i najpopularnija metoda motivacije je postavljanje ciljeva. Ciljevi trebaju biti specifični, osobno važni, dohvatljivi, mjerljivi i usmjereni na put. Jedan cilj nije dovoljan i treba ih biti puno manjih. Drugi oblik motivacije su nagrade. One su najučinkovitije kao pohvale. Treći oblik motivacije je pozitivni unutarnji ili vanjski samogovor. Sportaši ga često koriste nesvjesno kroz samobodrenje. Četvrti oblik motivacije je unutrašnja motivacija koja se bazira na vlastitim vrijednostima i uvjerenjima. Peti, vrlo jednostavan oblik motivacije sportaša je praćenje vlastitog angažmana na treningu, umjesto uobičajenog praćenja izvedbe. Ova motivacijska lista nije potpuna, ali je dobar početak za svaku osobu koja započinje sa sportskom rekreacijom ili ima ambiciju poboljšati vlastite sposobnosti, zdravlje i rezultate.
Dario Majetić
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

NUTRICIONIZAM ZDRAVA TEŽINA

Ne mučite se s dijetama, ubrzajte svoj metabolizam

2

SKOLIOZA DEFORMACIJA KRALJEŽNICE

Razdoblje naglog rasta je najkritičnije

3

SAVJETUJE SE PACIJENTIMA DA NE PRESTANU UZIMATI TERAPIJU

Za osobe s povišenim krvnim tlakom veća prijetnja smrti od koronavirusa