Autoglas
BMW 320D - KULTNA IZVEDBA S NISKOM POTROŠNJOM

Posvećen je vožnji uz vrhunske performanse
Objavljeno 10. ožujka, 2020.
Otvaranjem vrata na BMW-u 320d dočekuje nas potpuno nova unutrašnjost koju je BMW kreirao na tragu potpuno nove serije 8

Još od kada je predstavljena davne 1975. godine, BMW serija 3 predstavlja jedan od najpoželjnijih automobila. Da je tomu tako potvrđuju nam i prodajne brojke u svijetu, ali i na našem tržištu. Osim novih, serija 3 izuzetno je tražen i kao rabljeni model, a na našem tržištu redovito je u vrhu liste modela koji se najviše uvoze. Mi smo sada provozali novu generaciju, onu s oznakom G20.

BMW nikada svojim dizajnom nije razočarao. Iako neki modeli, poput najnovije serije 7, izgledaju pomalo kontroverzno zbog prevelikih „bubrega“, sve modele koje BMW dizajnira tržište dobro prihvaća. To će biti i s novom serijom 3. Vanjskim dimenzijama model je gotovo identičan prošlom, i danas vrlo poželjnom F30, a bočna silueta gotovo je ista. Prednji kraj temeljito je redizajniran, a s njim u povijest su otišli glasoviti „Angel Eyes“ krugovi. Dugogodišnji zaštitni znak BMW-a netko je odlučio ukloniti te umjesto njih postaviti novi svjetlosni potpis. Moramo priznati da nam je malo žao, no da nema zabune G20 izgleda vraški dobro.

Digitalizacija
Kad smo kod svjetala, spomenimo da stižu u potpunoj LED varijanti, a dostupna su i kao laser. Sportski agresivan prednji kraj, skladna silueta i privlačan stražnji kraj, odlike su koje krase novu tricu. U bijeloj boji koja posebno ističe kontrastne crne umetke, G20 izgleda pogođeno. Bez obzira na to jeste li ljubitelj bavarskog proizvođača ili ne, pogled će vam se jednostavno okrenuti za novim BMW-om serije 3.

Otvaranjem vrata dočekuje nas potpuno nova unutrašnjost koju je BMW kreirao na tragu potpuno nove serije 8. Moramo priznati kako je interijer zapravo najveće iznenađenje i poveznicu s bilo kojim ranijim modelom serije 3 teško je naći. No, dobro, postoji jedna poveznica, a to je orijentiranost k vozaču, no sve drugo u smislu dizajna i koncepcije je novo. Novi virtualni kokpit, novi iDrive sustav i golemi zaslon osjetljiv na dodir, glasovne kontrole, povezanost na internet, navigacija, multimedija, telefon. BMW-ova serija 3 oduvijek je nudila sve ono što tehnologija danas omogućava, pa iznimka nije ni novi G20.

Poželjan 320d
Uključivanje, jasno na tipku bez ključa koji nam je u džepu, budi uspavanog dizelaša te nam na raspolaganje pruža svu njegovu raskoš. Svatko tko je jednom provozao već 318d ili 320d može reći kako je sve više od ovih automobila „traženje kruha preko pogače“. Nova "trica" ubrzava strelovito, ispod 7 sekundi do 100 km/h! Vozi debelo iznad 200 km/h, a nudi do sada neviđenu izolaciju vanjskih zvukova. Upravljač je očekivano direktan i nudi odlične povratne informacije, a automatski mjenjač pogađa sve ono što želimo, pa tako možemo biti posvećeni samo vožnji. Zašto je BMW kao dizelaš poželjan? Upravo smo napisali u gornjoj rečenici, jer nudi sportske performanse, ali uz bitan detalj – štedljivost! Ovaj automobil, kada to poželimo, možemo voziti kao pravog sportaša, a kada želimo mirniju vožnju, donosi nam i potrošnju od oko 5 litara dizela. Bolje ne može. Za kraj ostaje cijena, ona je za testni model oko 360 tisuća kuna. U eri kada veliki broj automobila dostiže i premašuje iznose od 50-ak tisuća eura, ova cijena za G20 čini se fer.

Marin Režić
Kvaliteta materijala
Rukovanje novim infotainmentom u BMW-u 320d nije bilo odmah sasvim jednostavno, stoga, uzmite si vremena i proučite što nudi ovaj moćan novi sustav. Sjedala su vrhunska s izraženim sportskim potporama. Materijali pod prstima drastično su povećali svoju kvalitetu, što je često bilo isticano kao mana kod nekih starijih modela. Prostranost je na razini prošlog modela, pa ako ste imali prilike sjesti u F30, sličnu prostranost očekujete i u G20. Nakon vanjštine, moramo priznati kako nas je nova trica oduševila i u unutrašnjosti.
360

tisuća kuna je cijena testiranog modela BMW 320d (G20)
7

sekundi u prosjeku treba ovom automobilu da dojuri do 100 km/h
Možda ste propustili...

POPULARAN GRADSKI AUTOMOBIL

Povoljnije do Toyote Axgo X

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku