Ekonomija
ZA KRAJ POSLOVNE GODINE DODATNA PLAĆA

Lidl Hrvatska već treću godinu povećava plaće
Objavljeno 21. veljače, 2020.
Lidl Hrvatska treću godinu zaredom povećava plaće. Tako će radnicima u trgovinama i skladištima plaća biti veća prosječno 8 %, a primit će, kako dodaju iz tog trgovačkog lanca, i dodatnu plaću za veljaču 2020. "Još od početka poslovanja u Hrvatskoj, a posljednje tri godine zaredom, kontinuirano povećavamo plaće svojim zaposlenicima. Posljednje povećanje bilo je prije nepunih godinu dana, u ožujku 2019., kada je radnicima u trgovinama i skladištima plaća povećana 10 - 12 %. Osim osnovnih primanja, koja su iznad prosjeka u maloprodajnoj i prehrambenoj industriji, Lidl Hrvatska svim svojim radnicima osigurava i niz drugih pogodnosti, kao što su novčana nagrada (4000 kuna neto), božićnica (2000 kuna), uskrsnica (1000 kuna), sezonski dodatak, prigodni darovi djeci zaposlenika (za Sv. Nikolu, prigodom rođenja djeteta, prvog dana škole), sistematski pregledi te brojne druge pogodnosti", navode iz Lidla. Dodaju da posebnu pozornost pridaju razvoju svojih zaposlenika na svim razinama. Stoga osim kontinuiranog ulaganja u treninge i stručna usavršavanja svojim zaposlenicima omogućavaju i daljnji razvoj karijere, sukladno s potrebama poslovanja. Lidl Hrvatska već je osam godina nositelj certifikata Poslodavac partner te godinama drži visoko drugo mjesto među poslodavcima prvog izbora. Inače, valja podsjetiti da je trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Zastupljeno je u 32 zemlje diljem svijeta te trenutačno ima oko 10.800 trgovina i više od 160 distribucijskih centara u 29 zemalja diljem svijeta. "Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Kao upravitelj cijelog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa. Lidl trenutno ima oko 287.000 zaposlenika. Dinamičnost u svakodnevnoj implementaciji, snaga kao rezultat i pravednost pri ophođenju s drugima karakteriziraju rad u Lidlu diljem svijeta. U svakodnevnom trgovanju Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Poduzeće se usredotočuje na djelovanje koje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: asortiman, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri. Prema LZ Retailytics, Schwarz grupa je najveći trgovac prehrambenim namirnicama u Europi te je u fiskalnoj godini 2018. generirala prihod od 104,3 milijarde eura. Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006., otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 101 trgovinu i dva logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 2300 zaposlenika", navode iz Lidla. Z.R.
Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006., ima 101 trgovinu i 2 distributivna centra i zapošljava 2300 radnika
Možda ste propustili...

OPORAVAK NAJPOGOĐENIJEG SEKTORA KORONAKRIZOM

Rast proizvodnje namještaja

DOBRE VIJESTI IZ HRVATSKE POŠTE

Ponovo omogućeno slanje pošiljaka u SAD

Najčitanije iz rubrike