Novosti
OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA PROMOVIRA TURIZAM

Roth: Web-platforma omogućit će personalizirani pristup turistu
Objavljeno 27. siječnja, 2020.
Kontinentalni turizam kojemu se svojevremeno nije pridavalo na značenju sve se više vrednuje. Turizam je u Osječko-baranjskoj županiji jedna od važnih grana, sve je više kapaciteta, kvaliteta se diže sustavno samostalno, ali i uz razne potpore kao što su potpore i podrška Osječko-baranjske županije raznim mjerama i poticajima, a pročelnica Upravnog odjela za turizam, kulturu i sport Osječko-baranjske županije Tatjana Roth potvrdila nam je da su pokazatelji u turističkoj djelatnosti i nadalje dobri.

"Pozitivan trend se nastavlja, kako u 2018. tako i u 2019. godini, pa se nadamo da će se nastaviti i tijekom ove godine", kazala je Tatjana Roth koja je u ime Osječko-baranjske županije prije dva dana predstavila Web-platformu za promociju turizma Osječko-baranjske županije gradonačelnicima i načelnicima za koju Roth cijeni da će sigurno biti dodatna vrijednost koja će pomoći da turisti dolaze u sve većem broju, pa i na konkretnije ciljane aktivnosti, manifestacije...

U Županiji drže da osnovnu pretpostavku za turistički razvitak Osječko-baranjske županije predstavlja visoko vrijedan prostor, koji je strateški resurs turizma i temeljno nacionalno dobro. Podsjetimo, bogatstvo ovog prostora ogleda se u prirodnoj i kulturnoj baštini, arhitekturi, običajima, gastronomiji i odnosu lokalnog stanovništva prema gostu.

Tko god je posjetio Osječko-baranjsku županiju, vraća se upravo zbog tople dobrodošlice i autentičnog doživljaja na ruralnom prostoru, kvalitetne ponude i neuobičajenih iskustava. Kako je jedna od prvih asocijacija na Slavoniju i Baranju hrana i vino, enogastronomija poprima sve veće značenje. Tradicija proizvodnje vina i sve veća potražnja za kvalitetnim domaćim proizvodima uz natprosječnu očuvanost prirodnog prostora postaju važan resurs za stvaranje konkurentnog turističkog proizvoda. Turizam u našoj županiji bilježi pozitivne trendove, pruža veće mogućnosti zapošljavanja stanovništva različitog profila zanimanja i dobnih skupina, a Osječko-baranjska županija može ponuditi tržištu programe kontinentalnog turizma uvažavajući prednosti ekološki održive poljoprivrede i očuvanog okoliša.

Sve se to vrednuje preko Web-platforme za promociju turizma Osječko-baranjske županije koja, prema riječima pročelnice Roth, zapravo pruža mogućnost da korisnici vide što sve Osječko-baranjska županija nudi u turističkom smislu i ponuka ih na dolazak i obilazak spomenutih vrijednosti.

- Web-platforma je online marketing, to je ono što smo rekli da ćemo staviti u fokus i razvijati. Naime, Web-platforma će omogućiti personalizirani pristup korisniku. Znači da će se moći odrediti način putovanja, afiniteti, što turist najviše želi pogledati kada dođe u destinaciju, s kim najradije putuje i na temelju toga će se kreirati kartu koja će onda moći biti isprintana i služiti kao itinerer potencijalnom turistu. Dakle, sadrži kulturne, vjerske, sportske i prirodne znamenitosti, sve ono što naša županija, znači, svi gradovi i općine nude, a toga je pregršt – pojasnila je Roth. D.Pejić
Jedna od prvih asocijacija na Slavoniju i Baranju su hrana i vino, pa enogastronomija poprima sve veće značenje
Možda ste propustili...